Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Neljäsluokkalaiset lähtee huomenna hiihtoretkelle, mitä päälle?

Vierailija
09.02.2009 |

Etelä-Suomessa ollaan ja hiihtävät n. 3km eräälle majalle ja sieltä sitten takas.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei paksuinta untuvatakkia, varakäsineet, ettei tarvitse märissä olla jne.

Vierailija
2/3 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle pitkät kalsarit/urheilukerrasto ja pitkähihainen välipaita. Mukaan joku toppaliivi tai fleeceliivi tms. jonka voi vetää päälle siellä majalla lepäillessä.



Ettehän te itsekään hiihdä missään toppapuvuissa. Sehän on ihan tuskaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kuitenkin vastauksesta, vaikkakaan en ymmärrä pientä ilkeämielisyyttä siinä.

ap

alle pitkät kalsarit/urheilukerrasto ja pitkähihainen välipaita. Mukaan joku toppaliivi tai fleeceliivi tms. jonka voi vetää päälle siellä majalla lepäillessä.

Ettehän te itsekään hiihdä missään toppapuvuissa. Sehän on ihan tuskaa!