Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Neljäsluokkalaiset lähtee huomenna hiihtoretkelle, mitä päälle?
09.02.2009 |
Etelä-Suomessa ollaan ja hiihtävät n. 3km eräälle majalle ja sieltä sitten takas.
Kommentit (3)
alle pitkät kalsarit/urheilukerrasto ja pitkähihainen välipaita. Mukaan joku toppaliivi tai fleeceliivi tms. jonka voi vetää päälle siellä majalla lepäillessä.
Ettehän te itsekään hiihdä missään toppapuvuissa. Sehän on ihan tuskaa!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kiitos kuitenkin vastauksesta, vaikkakaan en ymmärrä pientä ilkeämielisyyttä siinä.
ap
alle pitkät kalsarit/urheilukerrasto ja pitkähihainen välipaita. Mukaan joku toppaliivi tai fleeceliivi tms. jonka voi vetää päälle siellä majalla lepäillessä.
Ettehän te itsekään hiihdä missään toppapuvuissa. Sehän on ihan tuskaa!
Alue: Aihe vapaa
ei paksuinta untuvatakkia, varakäsineet, ettei tarvitse märissä olla jne.