Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen surullinen ja pettynyt...mieheeni. Kertokaa mikä häntä vaivaa?

Vierailija
20.02.2009 |

.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

w

Vierailija
2/15 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin iltavuorossa ja lapset isovanhemmilla yökylässä. Viiniä jääkaapissa ja pientä purtavaa, eli romanttinen ilta suunnitelmissa. Kun tulen töistä niin ukko p...le onkin nukkumassa tai ainakin nukkuvinaan (joskus teeskennellyt nukkuvaa) eli tämä ei ole ensimmäinen kerta. Mikä mättää? Luulisi että olisi halunnut seksiä kun edellisestä kerrasta on jo jonkin aikaan. Olin kipeänä ja sain antibiootti kuurin ja siitä tietenkin hiivan, mutta nyt olen ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ev

Vierailija
4/15 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niilläkin voi olla tunteita ja vaiheita ettei haluta. Se voi olla masentunut, yliväsynyt, stressaantunut tai kokee välillänne jotain etäisyyttä tai muuta häikkää. Tai ehkä kokee, että odotat siltä liikoja.

Vierailija
5/15 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ilta yhteisesti suunniteltu vai toivoitko että kun hän katsoo jääkaappiin hän hoksaa illan juonen?

Ehkä teillä on aamulla kivaa hyvin nukutun yön jälkeen..

Olin iltavuorossa ja lapset isovanhemmilla yökylässä. Viiniä jääkaapissa ja pientä purtavaa, eli romanttinen ilta suunnitelmissa. k.

Vierailija
6/15 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko vaan muutama kerta silloin tällöin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon pidempään kuin minä ja tehnyt saman "tempun" useamman kerran. Esim kerran kun olit tullut iltavuorosta ja mies oli jo nukkumassa (ihan ok mulle), kun itse menin sänkyyn lähempänä puolta yötä (en osaa nukkua heti kotiin tultuani) niin miespä pomppasi ylös kun ei vielä väsytä ja meni katsomaan telkkaria!!! Jos on todellakin väsynyt niin asia on ok, mutta en ole asiasta aivan varma, monesti teeskennellyt nukkuvaa. ap

Vierailija
8/15 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voi jopa olettaa että sinä tiedät mikä.

Eli kissa pöydälle aamulla..

paljon pidempään kuin minä ja tehnyt saman "tempun" useamman kerran. Esim kerran kun olit tullut iltavuorosta ja mies oli jo nukkumassa (ihan ok mulle), kun itse menin sänkyyn lähempänä puolta yötä (en osaa nukkua heti kotiin tultuani) niin miespä pomppasi ylös kun ei vielä väsytä ja meni katsomaan telkkaria!!! Jos on todellakin väsynyt niin asia on ok, mutta en ole asiasta aivan varma, monesti teeskennellyt nukkuvaa. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli yhdessä suunniteltu, mies hankki juomat ja syömiset. Ja kun tämä ei ole ensimmäinen kerta. Eikä aamulla odotettavissa mitään romanttista, kummallakin aamuvuoro (ihan lasillet, pari oltais viiniä nautittu).ap

Vierailija
10/15 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko sitä vitutta sitten minun väsymys (johtuu eräästä sairaudesta, mihin minulla lääkitys. tod.näk. ei lääkkeillä parane ja syksyllä leikkaus edessä)? Mutta tietää hyvin että en iltavuoron jälkeen osaa nukkua ennen puolta yötä. Todellakin kerran sanonut että kävi vittuilessan nukkumaan, en vaan tajunnut mistä vittuilee kun ei kerro syytä..ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kyllä arvuutella, mutta varmasti en osaa sanoa. Häntä voi myös risoa joku pikkuasia esim sä et koskaan vie roskia tms.

t. 10

Voisiko sitä vitutta sitten minun väsymys (johtuu eräästä sairaudesta, mihin minulla lääkitys. tod.näk. ei lääkkeillä parane ja syksyllä leikkaus edessä)? Mutta tietää hyvin että en iltavuoron jälkeen osaa nukkua ennen puolta yötä. Todellakin kerran sanonut että kävi vittuilessan nukkumaan, en vaan tajunnut mistä vittuilee kun ei kerro syytä..ap

Vierailija
12/15 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut välittömästi vaan minä halusin ensin sanoa yhdestä mieltä vaivaavasta asiasta. Mies tuntui kovin etäiseltä ja olisin halunnut ensin puhua että saatais jonkinlaista henkistä läheisyyttä aikaan, mutta miehen mielestä minä torpedoin koko homman kun en vaan kiltisti levittänyt jalkojani ja pitänyt suutani kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim.just se, jos et vaikka vie koskaan roskia tai laita hänelle aamupalaa valmiiksi?

Vierailija
14/15 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vien roskia, teen aamupalan koko perheelle yleensä joka aamu (paitsi silloin kun on aikainen aamuvuoro ja toisen jäävät vielä nukkumaan), herään laittamaan lapsentkouluun/hoitoon oli mulla sitten vapaa tai iltavuoro. Mies jää nukkumaan oli sitten vp tai iltav. pesen pyykit, teen ruuan, siivoan (välillä pyydän miestä imuroimaan kun tuntuu että päivä loppuu kesken). Kun lähden iltavuoroon töihin niin useimmiten tuntuu että olen jo yhden täyden vuoron tehnyt. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ehkä katsoo paremmaksi vaihtoehdoksi nukkua kuin harrastaa seksiä siksi, että seksiä on jo pitkään harrastettu silloin ja siten kuin sinulle sopii. Oletko miettinyt, että viini jääkaapissa ei ehkä olekaan se mitä miehesi kaipaa? Ehkäpä oletat saavasi ennen yllätyksetöntä 10 minuuttista seksisessiota 50 minuuttia huomiota, kuuntelemista asioissa jotka eivät miestäsi kiinnosta ja sitten lopulta ehkä hieronnan. Ehkä mies on laskenut mielessään, että yllätyksetön seksi sinun ehdoillasi, jota varten täytyyy tehdä vielä 50 minuuttia työtä ei vain ole vapaaillan arvoista, kun aika on lapsiperheessä muutenkin kortilla. Ei kai vain miehesi ole turtunut hakemaan seksiä omalla tavallaan, kun olet torjunut hänet liian monta kertaa? Mies ehkä haluaisi samanlaista spontaania seksiä kuin silloin, kun joskus aikoinaan tapasitte.