S-pankissa häiriö viime yöstä alkaen, kuinkahan kauan vielä jatkuu?
Ei pääse kirjautumaan S-pankkiin ilmoittaa, että virhe ym. Ei ole toiminut koko päivänä. S-pankki itse ei ole missään tiedottanut häiriöstä.
Kommentit (26)
Mut olivat pankin puolesta potkineet pihalle. Olin tällainen hiekkaa lattioille tuova asikas. Kannattaa tarkistaa, että ei ole käynyt sama. Minullakin loppui ensin mahdollisuus kirjautua. Bonukset n. kahden vuoden ajalta ovat jossain bittiavaruudessa pankkitoimihenkilön sanoin. Aika jaska pankki.
Valtakunnallinen häiriö S-pankissa. Alkoi yöllä ja jatkuu vieläkin. S-pankin facessa on asiasta kerrottu, mutta vasta, kun asiakkaat alkoivat siellä kyselemään.
S-Pankin toimimattomuus jatkuu. Ensi maanantaina kunnossa.
Täällähän se häiriön pituus toki tiedetään.
Voi v*llu, kun minun tililtä pitäisi mennä suoraveloituksella eräs maksu Applen sovelluksesta 18.5 eli varmasti jo joskus puolen yön jälkeen niin miten ne nyt saa sen maksun jos s-p*ka ei toimi??????
Mun S-pankissani ei ole mitään vikaa. Toimii ihan normaalisti.
Samaa teki. Käynnistin puhelimen uusiksi ja ongelma korjaantui.sitä ennen myös latasin päivityksen. Siellä on jokin päivitys tehty ehtoihin
Usein taitaa olla katkoja. Päivitys pitää aina varmistaa, tuntuu usein vaativan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Usein taitaa olla katkoja. Päivitys pitää aina varmistaa, tuntuu usein vaativan sitä.
Mä en ole huomannut mitään katkoja juuri koskaan ja olen käyttänyt S-pankkia jo monta vuotta. Joskus olen nähnyt tiedon, että esim. seuraavana yönä 23-06 välillä on huoltokatko, mutta käytännössä ikinä ei ole mitään mikä omaa käyttöä haittaisi. 🤔
Siis onko teillä päivitetty versio mobiilisovelluksesta? Itselläni toiminut tänäänkin ihan normaalisti.
Koko päivän toiminut ilman häiriöitä.
S-Pankin häiriö mobiilissa ja liittyy VPN-yhteyteen. Eli ei toimi jos on VPN Freedome käytössä. Täytyy laittaa VPN pois päältä tai asetuksista antaa S-Pankin ohittaa VPN.
Paljonko maksavat korkoa muuten nyt parhaimmillaan säästötileille tai millä nimellä nyt kutsuvatkaan tuotteitaan?
Minun tilille oli ilmestynyt hevon kakkaa. S-pankki oli sen sinne laittanut. Haisee joka kerta, kun kirjaudun tilille.
Huomasin saman.