Seuraako kukaan BBC:n Katua?
On älyttömän hyvä sarja. On aika ankea paikka paikoin, mutta silti välillä koominenkin. Jaksot erillisiä, voi alkaa myöhemminkin seuraamaan.
Kommentit (4)
ja tykkään. Yleensäkin muhun iskee brittiläinen draama mitä yle esittää. Tuosta sarjasta tulee jollain tavalla mieleen kotimainen Irtiottoja, siis vähän samanlaista "roudasta rospuuttoon"-meininkiä. Erittäin hyviä sarjoja sekä tuo kotimainen että tämä Katukin.
koska olen perjantaisin aina niin sippi, katson tiistain uusinnan. Hieno sarja, ei mikään massatuote. Makuasia, mutta mun mielestä ei ole ollenkaan ankea tai hidas, vaan yhtä aikaa koskettava ja hauska. Ihan tulee elämä mieleen :) Tähän astisista mun mielestä vaikuttavin tarina on ollut se, missä opettaja kävi kesken lenkin kusella puiston pusikossa ja siitä lähti hillitön pedofiili-ajojahti. Hienointa siinä oli se, että isä, joka oli käynnistänyt ajojahdin, myös myönsi erehtyneensä. Ja epäuskottavinta (tv-sarjasta kun puhutaan) taas se, että lopussa annettiin ymmärtää, että open avioliitto voisi eheytyä vaikka vaimo oli uskonut syytökset miestään vastaan.
Ihan loistava se Hakuna Matata :D Ei se nyt hidas ole, mutta se niiden päähenkilöiden ahdinko vaikuttaa käsinkosketeltavalta.
Sarja tulee perjantaisin ja uusintana viikolla.
On se ihan ok mutta musta joskus vähän tylsä ja hidastempoine.