Voiko rintojen löysää ihoa mitenkään kiinteyttää? OV
Sain lapsen pari vuotta sitten. Vuoden imetyksen jälkeen rintani olivat ja ovat edelleen yhtä kokoa pienemmät kuin ennen raskautta. Tähän olen tyytyväinen. C-kuppi on ihan sopiva koko, mutta se löysä iho! Olen alle kolmikymppinen, ja rintani ovat roikkuvat (ei haittaa, ovat aina olleet), arpiset (aivan sama juttu) ja iho aivan liian isoa kokoa (ryppyisen näköiset rinnat). Voinko tehdä mitään muuta kuin mennä leikkaukseen. Voiko rintoja jumpata kiinteämmiksi? Ahdistaa, että kuusikymppisellä äidilläni, jolla takana useampi rintaruokittu lapsi, on nuorekkaammat rinnat kuin minulla!
Kommentit (4)
Moikka! :)
Kokeilkaapa vartalo kääreitä, niin ei tarvii menettää toivoa löysästä nahasta, tai tuhlata rahoja operaatioihin. :)
Ne kiinteyttää, kosteuttaa ja tasottaa ihoa tehokkaasti.
Itelläni on takana hätäsektio ja olen myös laihdittanut 30kg, joten löysää on ollu valtavasti.
Näillä kääreillä sain nahan taas kireemmäksi, sekä venymäarvet ja sektioarvet himmeeksi.
Toki pitää liikkua ja syödä terveellisesti, mutta näillä saat ison avun hommaan. :)
Laita mulle viestiä suvihyv@gmail.com TAI 0505061416 TAI tuu piipahtaa mun fb sivulle:
https://www.facebook.com/suviwrapit
Verkkokaupan löydät suoraan osoitteesta teamsuvi.itworkseu.com
T.4v poitsun äippä :)
täyttä SOOPAA SINUN ENNEN JA JÄLKEEN KUVASI. jokainen tietää miten noita ennen ja jälkeen kuvia tehään.
pari numeroa liian suuri nahka :(