Mitä "parempia" takkeja olette löytäneet pojille?
Bobossa oli keltaisen lime ja Harmaa Timben takki, ei mitään muuta siistimpää enkä ole ihan varma tykkäänkö noista väreistä. Minymolla oli viime vuonna se kiva ruudullinen, nyt ei mitään vastaavaa...
Oletteko poikien äidit bongailleet kivoja takkeja nimenomaan sellaiseen parempaan käyttöön? vinkkejä otetaan vastaan :)
Kommentit (13)
tarkoitat PO.P:in kuoritakkeja, niin olivat kyllä minun mielestä tosi raikkaan ja kirkkaan värisiä! Mua jäi oikein harmittamaan ettei meidän taloudesta löydy käyttäjää sille ihanalle vihreälle. :)
Itse luotin, että Minymolle tulee tänä vuonnakin joku kiva "siistimpi" takki, mut eipä tullukaan. Minäkin mietin sitten tuota Popin kuoritakkia, täytyy käydä katsomassa...
ostaisin heti sen oranssin pojalle jos keksisin syyn miksi tarvitsee vielä yhden ulkotakin ;)
Paremmaksi takiksi en kuitenkaan popia kelpuuta, on musta kuitenkin ihan ulkoilutakki.
Onkohan Mayoralilla ja Benettonilla ollut yleensä millaisia kevättakkeja pojille?
Etsin pojalle takkia kyllä ihan arkiseen käyttöön (kouluun, kaupungille, myös kyläilyyn - mutta ei urheiluhommiin tms), ja haluaisin jotain tämän vuoden vaalean vihertävän TImberlandin takin tapaista tyyliltään.
Eli kysyn ihan siksi, että käsittäisin millainen pop:in takki on. Täällä ei ole liikettä, ja pääsisin loppukuusta katsomaan ja ostamaan, mutta mahdanko siitä sitten kuitenkaan pitää?
Itse miellän popin takit ihan ulkoilutakeiksi. Ovat hyvänäköisiä päällä, simppeleitä ja hyvin istuvia takkeja. Meillä noita ollut ihan piha/ulkoilutakkeina enkä osaa nähdä sitä parempana takkina.
Itse haen siltä "paremmalta" takilta jotain muuta. Ulkoilussa/kerhossa jne käytämme rehellisiä ulkoiluvaatteita. Kauppatakin haluan olevan jotain muuta....
esimerkkinä: ihailin tänään kaupassa Ellen uusia lakkatakkeja tytöille (joita tuskin kuitenkaan ostan) ja tuntuisi hassulta jos tytöillä olisi jotain sellaista ja pojalla taas tekninen ulkoilutakki ;) Ymmärrät varmaan mitä tarkoitan.
Varmaan po.p menee parempanakin takkina jos se saa olla tuollainen sporttisempi :)
itse odottelen Stockalle näiden kevättakkeja. Viime keväänä oli todella kiva vihreä takki ja jotain saman tyyppistä odottelen täksi kevääksi.
Tekniset kuoritakit ei meilläkään täytä kauppatakin kriteerejä ja siinähän menee tekniset ominaisuudet hukkaankin.
Tänään bongasin JesperJuniorin sivuilta Motion'sin kivan näköisen takin:
http://www.jesperjunior.fi/service.cntum?pageId=128973
Meillä on poika 4v ja kahden vuoden takainen super-ihana Name it takki (koko 92 mutta älyttömän reilu koko) onneksi vielä mahtuu. Siistimmän takin ongelma on kuitenkin jo tiedossa, kun pojille on niin ihmeen vaikeaa löytää mitään nättiä! Kaikki on vaan niin urheilullista, mutta kun itse ainakin haluaisin jotain sievempää. Tuo Motion's takki näytti ainakin kuvassa aika kivalle.
Sä varmaan jo näitkin tän, minkä meidän pojalle ostin:
http://www.tinyzone.dk/product.asp?product=13616
Meillä tosin takki eikä anorakki. Ja sit meillä on beige Timben takki siistimpään kesäkäyttöön ja sitten tummansininen Pop sadekeleille ja viime vuoden oranssi Ver de Terre vielä, joten eiköhän näillä pärjätä. Ihanasti on kyllä vaihtelua ja niin väriloistoa kuin klassistakin väriä.
Niin, mutta jos tuo tekstiversio Minymolta nappaa, niin entä nää muut?
http://www.tinyzone.dk/product.asp?product=13372
tai
http://www.tinyzone.dk/product.asp?product=13370
Entä onko joku bongannut, että oliko Seppälässä minkälaisia takkeja? Itse ehdin sen tämänkeväisen haalarin jo ostaa, mutta sit en ole ehtinyt enempää tutkailemaan, kun megaflunssa iski.
itse odottelen Stockalle näiden kevättakkeja. Viime keväänä oli todella kiva vihreä takki ja jotain saman tyyppistä odottelen täksi kevääksi.
Tytöille oli useita malleja ja värejä, poikien takkeja en tarkemmin katsonut. Joku kirkkaan vihreä/lime takki oli, mutta en tiedä miten siinä oli koot (isojen/pienten mallistoa).
Meilläkin miehen mielestä nuo Popin takit on liian ulkoilutakkeja "siistimmäksi" takiksi. Kiitos, kun muistutitte name it:sta, täytyykin ne katsoa vielä...:)
Kiitos kaikille vinkeistä, lisääkin vastaaotetaan.
Nuo Minymon kirjavat ei ole yhtään mun makuun ja eikä nuo yksivärisetkään sytyttänyt. Katselin tuota turkoosia takkia livenä, mutta ei sytyttänyt ei. En tykkää tuosta heijastinraidasta keskellä takkia ;) ja siitä puuttuu se joku makee juttu mitä haluan paremmassa takissa olevan. On musta lähinnä peruspihatakki. Miksi tarjonta pojille on näin tavallisen tylsää tänä keväänä? ;) Tai ehkäpä parhaat on vielä tulematta/näkemättä, toivon näin :))
Onko Melba tuo teidän beige Timbe vanhaa mallistoa, vai onko beigeä tällekin vuodelle?
Lindexin turkoosi vedenpitävä kuoritakki, nyt on -30% kuponki ja hintaa jää kivan vähän :) Väri oli ihanan kirkas, ensimmäinen sininen mitä pojalle ostetaan ikinä ;) Toiseksi ajattelin nahkatakkia, joita löytyy jo monesta kaupasta. Ja sitten on vielä popin vaalearuudullinen kuoritakki..
Ja se siistimpikin takki saisi olla ainakin hiukan vedenpitävä...
Minä olen katsellut noita pop:in takkien kuvia netistä; ovatkohan ryhdikkään näköisiä päällä ja värit kirkkaita? Oma poikani rakastaa kirkkaita värejä.
Tai kuperkeikan Me too -takin (isoin koko 128cm), miten pitävät kosteutta?