Eka lomapäivä ja ahdistaa ihan kamalasti, viime yö meni työpainajaisia katsoessa...
Kommentit (18)
hittoako valitatte, oikotielle valkkaamaan ja hakemuksia laittamaan, sillä siitä pääsee
käy hakee 10 olutta ja juo ne sitten uudestaan nukkumaan
Lepäät ja rentoudut, teet jotain mistä nautit. Eiköhän ne työstressit ala helpottaa ja unohtua muutamassa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama. Yöllä säikähdin hereille ja meinasin pinkaista töihin. Kauheeta jos tämä olo jatkuu koko loman. Olen aivan uuvuksissa en jaksa mitään enkä ketään. Normaalisti olen ihan sosiaalinen ja reipas.
Sama, olen aivan toimintakyvytön. Ja todella uuvuksissa. ap
Sopiikohan se ala sulle sellaisenaan. Vai ei. Vai jossain muualla. Alkaisin varmaan harkita muutoksia tai alanvaihtoa, jos työ on pelkkää painajaista. Alkoholi voi lisätä painajaisia. Stressi pois. Ellei käsittele asiat ja pääse tasaisempaan uneen.
Vierailija kirjoitti:
hittoako valitatte, oikotielle valkkaamaan ja hakemuksia laittamaan, sillä siitä pääsee
ensin itketään että voivoi, sitten kun neuvotaan, ei sekään kelpaa.!
Pyydänpäs poistamaan tämän!
No siis kaikista kauheinta on palata loman jälkeen samaan kauheaan työpaikkaan... että se jo varmaan tässä valmiiksi ahdistaa.
ap
Minullakin on ensimmäinen lomapäivä ja ahdistaa ihan *******.
Haloin melkein kuution halkoja ja ajoin nurmikon. Ei auttanut yhtään.
Koiran ylimääräinen ulkoilutus ei auttanut (koira kyllä tykkäsi), nyt vedin pari GT:ä ja se ei kyllä auttanut ollenkaan. Tai pyykin pesu. Tai imurointi.
Tekisi mieli huutaa suoraa huutoa.
Kokeilin muuten sitä huutamista, auttoi yllättävästi.
Saas nähdä soittiko joku poliisit?
Minäkin kävin tunnin kävelylenkillä meren rannassa, imuroin ja vaihdoin lakanat. Ei auttanut. Enkä uskalla kerrostalossa huutaakaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
käy hakee 10 olutta ja juo ne sitten uudestaan nukkumaan
Juominen se vasta painajaisia, ahdistusta ja huonoa unta aiheuttaakin ainakin itselläni. T. eri
Pullo kosua mielen avartaa ja huolet vie.
Tilapäisesti veisikin, mutta sitten on varmasti kahta kauheampi ahdistus...
ap
Heti loman alussa pitää repäistä lomamatkalle niin maisemanvaihdos vie kokonaan työn mielestä. Toimii!
Heti reissuun vaikka vuokramökkiin. Pääasia että on täysin uusi ympäristö, uudet aistimukset ja virikkeet. Siellä relaa.
Tuo auttaa yleensä ja katkaisee työstressin. Tekee siis eri juttuja eri maisemassa hetken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ensin itketään että voivoi, sitten kun neuvotaan, ei sekään kelpaa.!
Pyydänpäs poistamaan tämän!Olen kyllä kevään aikana lähetellyt työhakemuksia, ei ole onnistanut ja kesän lähetessä yrittänyt vaan jaksaa sinnitellä lomaan asti - jaksoin ja sinnittelin, ja tässä on nyt lopputulos : enää en jaksa yhtään mitään. -ei AP
Sama, minäkin olen viimeisen vuoden lähetellyt hakemuksia - sekin on raskasta ja tuntuu niin turhalta. ap
Mulla sama. Yöllä säikähdin hereille ja meinasin pinkaista töihin. Kauheeta jos tämä olo jatkuu koko loman. Olen aivan uuvuksissa en jaksa mitään enkä ketään. Normaalisti olen ihan sosiaalinen ja reipas.