Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi kirpparipöytä pitää sotkea?

Vierailija
06.02.2009 |

kaiki tavarat levittää ympäriinsä ja mylviä koko pöytä yhdeksi vaate/tavara läjäksi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitan siististi takaisin, jos katson.

En ymmärrä sitäkään, että miksi pitää heitellä roskia luontoon.

Vierailija
2/8 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kun on pöytänsä (taas kerran) siivonnut, joku imbesilli räjäyttää sen sekunneissa. En tajua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit ne sisällöt vaan jätetään siihen pöytään tai naapurin pöytään...

Vierailija
4/8 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä viikkoo ollut kirpparilla pöytä ja joka päivä olen sitä käynyt siivoomassa, aina löytyy jonkun muun tavaroita ja omani jostain naapuri pöydästä.

Laittakaa pliis ne takaisin omiin pöytiin jos ette osta sitä tuotetta.

Vierailija
5/8 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootteja tuntuu olevan suurin osa kirpparilla kävijöistä..

Vierailija
6/8 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kääntelemään joidenkin vanhoja rättejä..

Minua ihmetyttää se, että miten jotkut kehtaavat myydä jotain vanhoja kulahtaneita nukkavieruja kalliilla hinnalla kirpparilla.. Ei kannata semmosta viedä myyntiin, mitä itsekään ei ostais..

Vierailija
7/8 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin minulla on oikeasti ihan siistiä vaatetta, eikä liikaa tavaraa kerralla (tuon sitä mukaa lisää kun tyhjenee), ja vaattet siististi viikattuna omiin pinoihinsa. Niin eikö sitä pinoa voi hyvin "plärätä" niin että ne pysyy edelleen viikattuna ne vaatteet? Niin kyllä itse teen! (Kaupassakin!) Ei niin että vedetään nippu sieltä välistä, ja levitellään ne sitten pitkin pöytää ihan väärään paikkaan, niin että seuraava ei viitsi edes pöytää katsoa kun on jo niin sotkuinen....Todellakin outoa käytöstä!

Tämä on ihan silkkaa välinpitämätöntä, ilkeää käytöstä!

Vierailija
8/8 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein jo periaatepäätöksen sotkea ilkeyttäni erään myyjän pöytä. Hän toi paikalliselle kirppikselle tavaransa myyntiin kun olin siellä eräänä iltana. Pöydässä oli hieman sekalaista tavaraa, ja hän nakkasi ne viereiselle pöydälle siististi laitettujen tavaroiden päälle. Jollei halunnut viedä kassalle josta ne olisi jaettu oikeille pöydilleen, niin olisi edes vienyt muutaman pöydän verran sivuun joka oli tyhjänä. Törkeätä täyttää toisen pöytää ihan tahallaan.

Itse kun olen myyjänä palautan omaan pöytääni jätetyt tavarat aina oikeille pöydilleen. Ei ne muut myyjät niitä jätä, mutta asiakkaat joskus kesken kierroksen joko unohtaa tai jättää tahallaan kun ei sitten ostakaan jotain tavaraa, eikä viitsi viedä takaisin. Toivoisin tietenkin että muut myyjät palauttaisi myös minun tavarani, jotka on heidän pöytäänsä jätetty.