Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isän kertoi kerran että

Vierailija
05.02.2009 |

minut on laitettu alulle toisilla treffeillä. Sen tiesinkin, että äiti oli maha pystyssä, kun menivät naimisiin.

Nyt olen 39 v ja vanhemmat edelleen naimisissa, siskojakin mulla on 2. Ei ole aina ollut helppoa (on ollut alkoholiongelmaa ja kerran isä on ollut uskoton), sen tiedän mutta ei ne ole halunneet erotakkaan. Nyt jäivät eläkkeelle yhtä aikaa ja painelivat heti kuukaudeksi mökille.

Ainakin olen oppinut sen ettei kannata antaa kovin helpolla periksi, jos vaan on mitään tunteita puolin ja toisin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on ihan hyväksyttävää jättää raskaana olevana nainen kuin nalli kalliolle eikä kukaan paheksu...

Itse olen sitä mieltä, että elämää ei voi hallita tai suunnitella. Ja avioiliito voi olla onnellinen tai onneton riippumatta seurustelun pituudesta.

Vierailija
2/4 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pysyy toisen mukana "myötä-ja vastamäissä", eli ei heti lähde livohkaan kun kaikki ei olekaan mahtavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menin syntyvän lapsen isän kanssa yhteen.

Jos nyt vuosia myöhemmin menemme naimisiin, onko kyseessä edelleen haulikkohäät?

Vierailija
4/4 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä vaiheessa kun huomattiin että nainen on raskaana, niin naisen miespuolisen sukulaiset saattoivat kehottaa (jopa haulikolla uhkaamalla) miestä tekemään naisesta kunniallisen. Sinä olet jo kunniaton eikä se siitä miksikään enää muutu...