Onko normaalia suhteessa tälläinen?
Joku päivä olen niiin rakastunut mieheeni ja joku toinen päivä sitten tuntuu
että miksi tön ääliön nain ylipäätään.. ärsyttää itseäni tälläinen. :(
Kommentit (11)
tästä.. Onko mies minulle väärä?
ap.
Oon miettiny samaa, että oonko väärän miehen kanssa. Eli en siis osaa sulle vastata, mutta halusin vaan sanoa, että kuvailit tilanteen juuri samoin kuin olisin voinut itsekin kirjoittaa.
Mutta harvemmin..
Sitä kun on joka päivä saman ihmisen kanssa, niin alkaa kai se ärsyttää ja potuttaa välillä.. =)
Mulla ihan sama tilanne ja yhteisiä vuosia yli 25. :D
Miksi häpeät miestäsi? Eikö kannattaisi oppia suvaitsemaan ja kunnioittamaan miestäsi?
kun et edes osaa itse kirjoittaa. Ja samalla voit miettiä mitä se sinun miehesi ajattelee, mahtaako koskaan sinua hävetä... AIVAN VARMASTI!
Sinä senkin diivaileva prinsessa, koeta nyt jum***a... etkö muka itse ole koskaan pieraissut julkisessa tilassa? Etkö koskaan ole ollut väärässä vaikka kiven kovaa olet väittänyt että olet oikeassa. Onko sinun sammakkosi vain lammessa?
Eilen tuli taas mieleen, että miksi ihmeessä tuollainen vätys tuli valittua, joka vain kiukuttelee ja vinoilee eikä tee mitään kotitöitä työpäivän jälkeen. (Yleensä kyllä auttaa parhaansa mukaan, molemmilla oli vain huono päivä) Tänäaamuna onkin jo ikävä, kun mies kerkesi lähtä töihin ennen kuin heräsin..
Minulla positiivisia päiviä oli vielä vähemmän, vaan suurimman osan ihmettelin miksi tuota tyyppiä suostuin vielä tapaamaan. Suhde olisi päättänyt paljon aikaisemmin, ellei mies olisi itsepintaisesti roikkunut minussa.
Tänään minulla on sellainen päivä että tuntuu miksi minä otin juuri tuon.
Miksi minä ylipäätään menin naimisiin, miksi en pysynyt sinkkuna.
Mutta jos tämä on normaali olotila, niin sitten on kaikki ok.
Näitä huonoja päiviä on onneksi harvemmin.
mulla siis ihan sama juttu. Vielä toistaseks niitä hyvä päiviä enemmän. Mut pelkään kyllä kovin että ollaan menossa siihen suuntaan että kohta hyviä päiviä vähemmän:(
mieheni on kiltii, hyväsydäminen mutta joskus niin juntti ja hävettää kun hän suerassa välillä latelee kaikenlaisia kummallisuuksia...