Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Argh, kädet on ihan kuivat, kun töissä joutuu lotraamaan käsidesin kanssa :(

Vierailija
04.02.2009 |

Hitto menee kohta hermot, tähän kutinaan. Kädet on siis kuivat ja niitä KUTITTAAAAAAAA. Mulla on muutenkin atooppinen iho, joten en voi kovasti vedellä läträtä, saatikka sitten jollain tujummalla aineella.

Meidän päiväkodissa on tällä hetkellä kihomatoja, onneksi vasta yhdellä lapsella ja sen takia laitetaan joka lapsen käteen käsidesiä vähän väliä (=ennen syöntiä, sisälle tullessa ja aina vessassa käynnin jälkeen) ja koska olen pienten puolella, käsidesiä joutuu itsekkin laittamaan tämän tästä, kun pyyhkii peppuja ja pesee kakkapeppuja.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään nopeasti imeytyviä litkuja vaan vanhaa kunnon vitalista.

Itse olin vuosia elintarvikealalalla jossa lutrattiin käsiä jatkuvasti vedellä ja käsidesillä.

Kun kädet saa kuntoon ei tarvitse kuin kerran viikossa laittaa taas vitalikset niin kädet pysyykin kunnossa.

Onhan se tietysti inhoa kun kädet on rasvassa pitkään mutta teho on taattu.

Vierailija
2/8 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsideseissä on eroja - hommaa itsellesi sellainen, jossa on glyseriiniä seassa, niin ei kuivata ihan niin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin vesi-saippua pesu. Lisäksi käsiä pitäisi pestä vedellä minuutteja, ennenkuin pöpöt lähtee samassa määrin kuin käsidesillä. Meilläkin käsidesiä käytetään töissä (pk) ja olemme koko porukka olleet tosi terveitä koko talven. Itse uskon käsidesin voimaan!

Kai rasvaat käsiäsi?

Vierailija
4/8 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pelkkä "alkoholi".

Vierailija
5/8 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihovoide vinkkinä antaisin HTH:n creme- voide, jota saa ostaa tavallisista ruokakaupoista eikä ole edes kallista.

Vierailija
6/8 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsidesi ei tehoa niihin matoihin. Että sen puoleen voit lotrata vähän vähemmän. Käsidesi ei myöskään kuivata käsiä, ellei sulla ole joku Lidl-valmiste käytössä.

Vierailija
7/8 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä juuri sama ongelma ja ihan terveydenhoitaja käski sitä käsidesiä laittamaan joka välissä.

Itsekin olen lukenut, että käsidesi ei kuivattaisi, mutta käytännössä ainakin meillä on kai sitten niin huonoa käsidesiä (haiseekin pirtulle), että kuivattaa ja kärsin samasta ongelmasta kuin ap.

Vierailija
8/8 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan niissä sentään 70-80% etanolia. Osassa käsihuuhteita (esim. LV-käsihuuhde) on mukana glyseriiniä ja muita kosteuttavia ainesosia, jolloin kädet pysyvät kunnossa jatkuvasta huuhteen lotraamisesta huolimatta.