Onko teistä vaikea lähteä ulos?
Kommentit (9)
Ei lainkaan, ovi auki vaan ja olen jo ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Ei lainkaan, ovi auki vaan ja olen jo ulkona.
Työntääkö joku sinut kynnyksen yli vai miten pelkkä oven avaaminen riittää?
Aika helposti tuntuu pierut ja röyhtäisyt tulevan ulos, lähes itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lainkaan, ovi auki vaan ja olen jo ulkona.
Työntääkö joku sinut kynnyksen yli vai miten pelkkä oven avaaminen riittää?
Siinäpä sinulle miettimistä. Kun avaa teltan oven, onko ulkona vai sisällä? Teltta on ulkona.
Siihen suuntaan tässä ollaan valitettavasti menossa jälleen.
On vaikea sosiaalisten tilanteiden pelon takia. Olen käynyt kerran tänä kesänä ja olen suunnitellut, että kerran kuukaudessa tulen käymään.
On kun polvi on sökönä. Ei haluta lähteä kivuliaasti nilkuttamaan mihinkään.
On se vaikeaa. En koskaan meinaa muistaa kumpaan suuntaan lukon nuppia pitää vääntää että oven saa auki.