Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten reagoit, jos lapsesi menettää neitsyytensä samanikäsenä kuin itse aikoinasi?

Vierailija
03.02.2009 |

.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hiukan liian nuori. Menin sänkyyn suloisen ja hiukan ujon pojan kanssa kun tiesin hänestä vain etunimen ja lempinimen. Arvasitte varmaan jo että olin humalassa. En ollut edes seurustellut aiemmin. Mutta minulla oli onnea ja olen siitä saakka saanut elää ensin ihanan pojan, sitten ihanan miehen kanssa. Ollaan käyty yhdessä lukio, muutettu yhteen, menty naimisiin, eletty "raikuliaikaa" ja nyt on toinen lapsi tulossa.

Pojilleni aion kyllä sanoa että älkää tehkö kuten äiti ja isä. En voi sanoa katuvani, mutta itseäkin kauhistuttaa miten harkitsemattomasti ja nuorina toimimme. Mies oli myös 16, ujo ja myös täysin kokematon. Oli myös humalassa eikä tiennyt minusta edes etunimeä, kuulemma hymyilin söpösti ja oli suloista etten nähnyt kortteja (pelattiin porukassa korttia yhteisen tutun juhlissa) kun en kehdannut laittaa laseja päähän...

En kyllä noita perusteita hyväksyisi lapsiltani, oli ikä vaikka 30v :)

Vierailija
42/57 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla tavallaan hirveän suloinen tuo 36:n tarina. :D

Mä olin ihan muutamaa viikkoa vaille 19v eli silloin omasta mielestäni vähintäänkin kotikaupunkini ainoa neitsyt. Siitähän oli päästävä eroon ja niinpä baarista oli raahattava joku nobody sänkyyn. Tapailin sitä poikaa kyllä puolisen vuotta sen jälkeenkin, mutta mitään tunnesidettä meille ei muodostunut. Snadisti kaduttaa, nyt myöhemmin olisin halunnut säästää sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-vuotiaista suurin osa on vielä neitsyitä.

epäilen.

Vierailija
44/57 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse oli 12-vuotias, enkä vaan "kehdannut kieltäytyä" kun kymmenen vuotta vanhempi poika/mies vonkasi. ei olisi kuulemma pitänyt pussailla jos ei ole valmis seksiin, miesten kanssa ei voi leikkiä.. toivon, että osaan omalle tyttärelleni opettaa omantunnon arvoa riittävästi, ettei hän moiseen ajaudu! ..ja toivon tietysti antavani rakkautta kotona tarpeeksi, ettei sitä tarvitse vierailta hakea! ..sopiva ikä.. vaikea sanoa.. ainakin enemmän kuin 17.

Vierailija
45/57 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok minusta, nykyteinit aloittaa niin aikaisin, että jos tuonne asti jaksaisi odottaa, niin hyvä niin.

Vierailija
46/57 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 17v ja samana vuonna täytin vielä sen 18.

Vierailija
47/57 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan niin on että keskimäärin 17 vuotiaat ovat vielä neitsyitä.

Puheet on suuret mutta teot vähäiset.

Taisi tutkimuksen mukaan tuo 19 olla keskimäärin ikä jolloin ensimmäisen kerran ollaan yhdynnässä.

Kautta aikain on ollut niitä jotka aloittavat seksielämän jo varhain ei se ole mikään uusi juttu, mutta että suurinosa nuorista olisi jo konkareita ikä 15 ei pidä paikkaansa.

Kyllä mäkin muistan kuinka 7 luokalla kaikki oli jo muka harrastaneet seksiä ja niin pirun kokeneita, mutta totuus kuitenkin oli että 99% oli neitsyitä.

Vierailija
48/57 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko, että pahastuisin, jos lapsi olisi kypsähkö ja "menettäisi neitsyytensä" jonkun itselleen tärkeän ihmisen kanssa. Minun eka kertani oli silloisen ihanan poikaystävän kanssa, ja se oli juuri semmoinen ihana hölmöilevä yhteinen eka kerta kuin minusta kuuluukin. Osasin pitää itsestäni huolta myös. Jos lapsi osaisi tehdä samoin, en pahastuisi, hänen asianasa se on eikä minun.

Vierailija
49/57 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa minua ei haittaisi vaikka vähän aikaisemminkin aloittaisivat, kunhan aloittavat sen kanssa, jonka kanssa aikovat olla koko loppuelämänsä.

Vierailija
50/57 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 20.

Vierailija
51/57 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ekakertani oli 19-vuotiaana pitkäaikaisen poikaystävän kanssa.

Vierailija
52/57 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 13 ja ekalle poikaystävälle 'menetin'- Olin tosi nuori, mutta ei tosiaan kaduta, ehkäisy oli kunnossa, kumpikaan ei ollut humalassa eikä ketään painostettu. 

Mulle on aivan se ja sama minkä ikäisenä harrastaa ekan kerran seksiä, kunhan molemmat osapuolet kokevat olevansa siihen valmiita. 

Vierailija
53/57 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, ku ette joutuis oottan liki 19-vuotiaaksi!!! Ehottomasti ennemmin, jos mieli vaan tekee.

Vierailija
54/57 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 23-vuotias (2 vuotta sitten) ja nostaisin vain hattua, jos lapseni menettäisi neitsyytensä vasta silloin. Toki jos oikeasti pitää jostakusta ennen sitä, niin mikäs siinä. Kunhan vain harkitsisi tarkkaan milloin ja kenen kanssa sen tekee. Eikä kokisi neitsyyttä taakkana.

Vierailija
55/57 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ok, olin 18v

Vierailija
56/57 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tama joku lestasivu kun kaikki ovat menettaneet neitsyytensa aviomiehelleen? :D Itse olin 14, olisihan sita myohempaankin voinut saastella mutta kaikin puolin mukava kokemus ja ehkaisy kunnossa joten en kadu. Omille tytoille toivoisin vahan myohempaa heraamista aiheeseen, varsinkin kun samanikaiset pojat viela siina vaiheessa ovat usein toivottoman epakypsia...

Vierailija
57/57 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up