Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita äitejä työttömänä?

Vierailija
02.02.2009 |

Ilmoitin itseni työttömäksi. Kuinka usein täytyy käydä siellä työvoimatoimistossa työnsaantia suunnittelemassa. Mua ei haittaisi vaikka en heti töitä saisikaan, ja ahistaa jos täytyy alkaa jossain koulutuksissa käydä ym. Mulla kuitenkin pieniä lapsia ja voin kyllä mielelläni niitäkin hoitaa, mut jos löytyisi jokin mielenkiintoinen työ, voisin vähän töitäkin tehdä, jos lasten hoitohommat järjestyisivät hyvin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuussa on ollut käynti. Ei ne niihin koulutuksiin ole ainakaan minua pakottaneet. Pariin olen hakenut ja käynyt haastattelussa ja en ole päässyt. Niihin on paljon muitakin hakijoita.

Ei ole minullakaan kiire töihin, koska esikoinen ekalla, eikä saanut iltapäiväkerho paikkaa. Se kun ei oikein viihdy yksin kotona ja pelkää herkästi erilaisia ääniä ynm. Kun saan vielä ansiosidonnaista, niin ei tässä mitään hätää ole rahallisestikkaan.

Vierailija
2/4 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua vaan askarruttaa, kuinka paljon aktiivisuutta ne multa vaatii työn etsimiseen. Riittääkö, et katastelen, josko olisi mielenkiintoisia/mulle sopivia paikkoja auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Missä asut, eri kunnilla on eri systeemit. Jossain voi vuositolkulla roikkua työttömänä ilman että on pienintäkään vaaraa joutua kurssille, toisessa kunnassa taas ollan laittamassa niin pian kun mahdollista kurssille tai tarjotaan työpaikkaa

-Muistaakseni 3 tai 6 kuukautta voit etsiä vain oman alan töitä, sen jälkeen on otettava myös muiden alan töitä, eli jos tarjotaan siivoustyötä on paikkaa haettava vaikka olisi korkeakoulututkinto

-Mikä on ammattisi, esim. hoitajille on paljon työtä tarjolla, jos taas olet alalla jossa työtä ei juuri tarjolla ole, ei sinulle sitä niin hanakasti olla tarjoammassa, tyhjästä kun on paha nyhjästä:)

Vierailija
4/4 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on työtön, niin saako ajatella, että menen töihin jos löytyy just mulle mielenkiintoinen työ ja jos saan lapsille hyvän hoitajan, vai vaatiiko ne työkkärin tädit kovastikin omaa aktiivisuutta..