Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä kannattaisi pyytää mummulta lapselle 1-vuotis lahjaksi? Vinkkejä!

Vierailija
02.02.2009 |

kun saattavat kysyä asiasta. Rahaakin heiltä löytyy, mutta eihän sitä kauhean kallista kehtaa pyytää..

Mitä olisi sellaisia hyödyllisiä tai muuten vaan kivoja leluja, tarvikkeita tai muita joita voisi pyytää? Kyseessä siis tyttö-lapsi ja esikoisemme! :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiaskelkengät, kosteussuojattu välikausihaalari kevääksi, tai jotain muuta järkevää, ellette leluja halua/tarvitse.

Vierailija
2/9 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

musiikkia

isompi sänky

vaatteita kevääksi

kylpyläviikonloppu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/9 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen lapsille pyytänyt/saanut

-haalareita

-saappaita

-sisävaatteita

-ja myös niitä toivottuja leluja

Tämä omalta äidiltä ja yleensä käyn hänen kanssaan nuo lahjat ostamassa. Äiti ei koskaan osta lapsille omin päin. Tai joskus ehkä lomatuliaiset. Lomalle lähtiessäkin yleensä kysyy mun mielipidettä. Ja myös lasten nyt kun ovat isompia.

En nyt äkkiä muista, että olisi mitään turhaa koskaan ostanut. Samaa ei voi sanoa anopista. Hänkin kysyy aina, että mitä lapset haluavat tarvitsevat, ja useinmiten lapsilta itseltään. No paketista ei ole vielä kertaakaan tullu sitä mitä on toivottu. Ja lapsille tuo tosiaan aiheuttaa pahaa mieltä.

Meni jo vähän asian vierestäkin, mutta meillä on kyllä mennyt epäkäytännöllisiä, montanumeroa liian suuria ja pieniä vaatteita uffille. Ei ole tilaa säilytellä viittä vuotta vaatteita odottamassa kasvua.

Vierailija
5/9 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jukka hakka - tai palikkalaatikko

haalari tai kengät

puinen keinuhevonen

brion hella

itse kysyn yleensä että haluaak ostaa lelua vai vaatetta

Vierailija
6/9 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- En nyt keksi, mikä sen nimi voisi olla. On tosi pitkäikäinen. Jos lapsi ei vielä kävele, toimii työntökärrynä ja pian oppii 'ajamaan' sillä (ja ajaminen kiinnostaa monia jonnekin kolmevuotiaaksi asti).

- Tai yksivuotiskuvaus.

Vierailija
7/9 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. avustus kevät haalariin/kenkiin (jos ei teidän vaatemaut mene yksiin.)

jatkettava sänky

leikkihella

nukke ja rattaat

Vierailija
8/9 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta laitaisitteko vielä hintoja:

Esim. muumi-ruokailuvälineet, hella(minkä merkkinen), nukke ja vaunut( onko niissäkin joku tod. hyvä malli...

potta meillä on, sänkyä ei olla vielä etes harkittu, vaatteissa on mummulla kallis maku ja ei sitten varmaan raaskis mitään ulkoiluhaalaria ostaa(minä kun löydän monesti kirpparilta neidille vaatteita), ensiaskel kengät voisivat olla myös hyvä idea! Mikä niiissäkin olisi hyvä malli, kauppa? ja eikö ne tosin ole aika hintavia...

ap

Vierailija
9/9 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-uimakengät (ehdottomat kävelevän kanssa uimahallissa! käydään viikottain)

-pelastusliivit (kesä oli juuri tulossa)

hyvät kengät maksaa n. 50 euroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi