Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

2 viikkoa 1000-1800 kcal. Ei mitään muutosta painossa. Vähänkös masentaa :(

Vierailija
02.02.2009 |

Ei enää mitään motivaatiota laskea kaloreita!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö kalorilaskuria ( www.kalorilaskuri.fi ) ja talousvaakaa?

Itse syön 1200kcal/vrk eikä repsahduspäiviä sallita...

Vierailija
2/33 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut pari viikkoa kevyemmällä syömisellä, mulla siis parit mallit päivien syömisistä, ja niitä sovellan sen mukaan mitä kaapista löytyy. Vatsa on pienentynyt huimasti, nesteet siis lähtenyt, ja muutenkin ihan huippufiilis. Ei kaloreita kannata laskea, vaan katsoa mitä suuhunsa laittaa. Jos laskee pisteitä, kaloreita tms. niin sitä joutuu tekee koko loppuikänsä. Parempi siis opetella vaan syömään fiksummin, paljon kasviksia, ja vehnätuotteet pois. Ruokamalleissa mm. luki, että vesipitoisia kasviksia saa syödä kuinka paljon vaan, mutta ei saa syödä juurikaan herne-maissi-paprikaa, kun niissä paljon rasvaa. En kuitenkaan välitä tällaisesta, koska herne-maississa on huomattavasti vähemmän rasvaa kuin mun ennen suosimassa pitsassa ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä huolimatta paino nousee jos on noustakseen. näin on ollu aina. monet kerrat tehny noita ruokapäiväkirjoja ja laskeskellu kaloreita ja käyttäny laihdustussivustojen laskureita/päiväkirjoja. en ymmärrä.

Vierailija
4/33 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin ei kyllä paino tipu

Vierailija
5/33 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 174cm ja tällä hetkellä painoa noin 67kg.

Tavoitteena olis 62kg eli kauheen monesta kilosta ole edes kyse. Mutta en vaan taida jaksaa, kun todellakaan mitään ei tapahdu, vaikka olen ollut paria päivää lukuunottamatta paljon alle kulutuksen.

-ap

Vierailija
6/33 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä huolimatta paino nousee jos on noustakseen. näin on ollu aina. monet kerrat tehny noita ruokapäiväkirjoja ja laskeskellu kaloreita ja käyttäny laihdustussivustojen laskureita/päiväkirjoja. en ymmärrä.

et sä laihdu tolleen

Vierailija
7/33 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laskee pisteitä, kaloreita tms. niin sitä joutuu tekee koko loppuikänsä.

Mä olen pitänyt muutaman viikon ruokapäiväkirjaa kiloklubissa, enkä todellakaan aio tehdä sitä loppuikääni, miksi ihmeessä joutuisin? Minusta tuo on ollut ihana apukeino kalorien laskemiseen ja siinä on saanut monta ahaa-elämystä. Kun sitä aikansa tekee, niin oppii vähitellen ja sen laskemisen voi lopettaa.

Vierailija
8/33 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sä laihdu tolleen

pakkohan noin on laihtua???????

Vierailija
9/33 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talousvaaka ja fineli ahkerassa käytössä ja yhtään repsahdusta ei ole tullut.. Noudatan karppaajien ohjeita eli hiilihydraatit 20g, rasva 100g ja proteiinit 50g. Kalorit 1400. Lihastreeni kahdesti viikossa ja lisäksi yksi tanssitunti.

Mutta ei. Vaaka ei hievahdakaan alaspäin. Välillä jopa nousee. En tiedä kauanko hermot pitää ennen kun tulee ajatus "ihan sama vaikka herkuttelisinkin, koska paino ei kuitenkaan laske...".

Vierailija
10/33 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sä laihdu tolleen

pakkohan noin on laihtua???????

Tavallisesti niin paastotilaan tottunut elimistösi repii jokaisesta kalorista kaiken elimistöösi, eli lihot alta aikayksikön lihavammaksi kuin olitkaan

jojoilijat laihduttaa paastoomalla

Vierailija
11/33 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ethän oo syönyt liian vähän - silloin ei kyllä paino tipu" -juttuja

meepä kertoo tuo afrikan nälkäänäkeville!

Ja sitä paitsi, miten se paino sit tippuu?? Eikös se oo just idea, että syödään vähemmän kun kulutetaan??

Vierailija
12/33 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kalorit on päivässä 1300-1400, niin ei todellakaan ole missään paastotilassa. Sori, en silti tiedä mistä kiikastaa...

Vierailija
13/33 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin kerran 7 kg kolmen kuukauden aikana sen takia että söin vaan tosi vähän, oli hirveän paha olo koko ajan (olin sairaana). Eikä ne kilot tulleet takaisin, olin vuosia samoissa mitoissa. miksi se elimistö ei silloin mennyt paastotilaan?

Vierailija
14/33 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitin sitä, että mun mielestä paras (=mulle sopiva juttu) on se, että oppii syömään oikeita, terveellisiä asioita. Ja jotenkin löytää heti sen tasapainon, että ei tarvi pilkulleen noudattaa jotain kalorioppia, sitähän tulee huomaamattaankin laskettua niitä jakossakin.

Vierailija
15/33 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun painoa on tosi vähän, niin tuo paastotila on totta. Esim. kun yritin laihduttaa 47 kilosta 45 kiloon, niin se oli ihan mahdotonta. Mutta jos ihmisellä ON ylipainoa mistä tiputtaa, niin kroppa ei mene paastotilaan noin vain. Ja sitäpaitsi tässä kirjoittaneilla on ollut ihan ok kaloritkin käytössä, 1300-1400.. Mutta en mäkään osaa vastata, että miksi paino ei sitten tipu..

Vierailija
16/33 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä söisin taulukoiden mukaan vuorokaudessa lihoisin aivan järjettömiin mittoihin.

En edes jaksaisi syödä niin paljon kuin mittarit sanoo. Ei kannata luottaa ihan sokeasti suosituksiin.

Vierailija
17/33 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/33 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltalehti.fi/painopaivyri/

kylläpä tuo Kiloklubikin ihan oikein laskee

Vierailija
19/33 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tuon laskurin mukaan minun tulisi syödä päivässä paljon laihtuakseni 1400 kaloria (ja vähintään 1170) ja juuri näin olen tehnytkin. Ilman tuloksia. Ja olen tosiaan laskenut ja punninut kaiken, mitä suuhuni laitan, joten siitä ei ole kyse.

Vierailija
20/33 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton mukaan voisin syödä pizzan ja ison läjän makaronilaatikkoa päivässä.

Väitän kyllä ettei oikein laske. 1669 kaloria kun kiskoo päivässä niin ei mahtuisi ovesta sisään puolenvuoden päästä.