Mitä mieltä olette lehmäntaljoista lattialla? Niitä oli näköjään tullut Ikeaan. Mä ajattelin
ensin että ihan kauheita, mutta nyt ehkä vähän kiinnostaisikin..
Kommentit (23)
Materiaalina kest'ää ja hylkii likaa (tosin ei ollut ikean, vaan askon häräntaljana myyty). On lisäksi mukavan tuntuinen, vaikka aluksi mietin juuri tuota miltä tuntuu.
Itse pidän mattojen materiaalista lähinnä villasta ja nahasta.
tällä kaverilla on aivan loistava tyylitaju. Hän on ammatiltaan sisustussuunnittelija.
Kivan näköinen on, mutta eihän se mikään maatiaislehmän talja ole.
kuollutta lehmää lattiallani... Jossain eräkämpällä voisi olla ihan jees.
ja must ne on niin ihania, että mietin kolmannen ostoa..
Ei mielestäni oikein sopivia lapsiperheeseen, koska vaativat melkoisen kemikaalikäsittelyn, jotteivät houkuttelisi erinäisiä hyönteisiä.
Just tuo helppohoitoisuus mua rupesikin houkuttamaan kun on tahmaikäiset lapset...
ap
Kerran katsoin sellaista todella nättiä valkoista jossa oli kuin pieniä ruskeita pisaroita. Ehkä sellaista perinteistä mustavalkoista en laittaisi. Muistuttaa liikaa Mansikkia.
Musta on ihan hienoa että lehmästä kun se kerran teuraaksi laitetaan niin käytetään ruho mahdollisimman tarkkaan.
Sopisikohan se yhteen hirvensarvien kanssa?
.
nahkasohvassa tai -kengissä? Tai joku puhui siitä kuollesta lehmästä, sama kai se on onko se lehmä sohvassa, mahassa vai lattialla? Jos siis ammu on vainaa enivei?
Mutta joo, musta ihan ok, mutta en tiedä ostaisinko meille kuitenkaan.
Onko niissä nyt sitten sen enempää kemikaaleja kuin
nahkasohvassa tai -kengissä?
En tiedä viitattiinko tähän, mutta mustakin ero on iso koska hirventalja viittaa metsästykseen ja lehmäntalja taas ei. Hirventalja on mökin tai eräkämpän sisustukseen miellettävä, lehmäntalja taas ei. Tietenkin lehmäntaljasta tlee kantri-maalaistyylihenkinen jos sen yhdistää sellaiseen sisustukseen, mutta yleensä näkee yhdistettynä moderniin tyyliin tai retroon.
että jos jossain näen, niin helposti tulee ajatelleeksi että harrastetaanko taloudessa myös kantritanssia.
Ihan samoin muokkaamossa valmistettu kuin esim. ne lampaan taljat joita teillä pidetään vauvojen alla.
Meillä kun häräntaljan kanssa on chesterfield -kalusto, niin siitä tulee taas omia mielleyhtymiä.
Itsellehän sitä sisutetaan. Ihan sama minkä seasonin tai minkä mielleyhtymän mikäkin kaluste muille tuo, jos itse vain on tyytyväinen. Itse en myöskään päivitä joka seasonin mukaan kotini kalusteita. Mielummin ostan pidemmän aikavälin kestäviä ja toimivia kalusteita.
Moderniin sisustukseen yhdistän ne.
Eikö noi olleet IN joskus viisi vuotta sitten?
Onkohan talouskriisi iskenyt Ikeaankin kun myyvät vanhaa tavaraa?
Eikä siinä todellakaan mitään loisia kuhise.
Ei haise eikä karva irtoa.
Meillä on mökin seinällä äitini kaataman peuran talja ollut iät ja ajat.
Googlettakaa parkitseminen niin löytyy tietoa.
FAKTA on se, ettei:
1. Koskaan voi sistustaa niin että se kaikkien silmää miellyttäisi
2. Taitava sisustaja saa minkä tahansa "kammotuksen" näyttämään hyvältä, kyse on KOKONAISUUDESTA!
Itse en pidä lehmäntaljoista, MUTTA olen nähnyt pari sistusta joihin se sopii kuin nokka päähän.
...Ja trendiaallon harjalla on turha ratsastaa; sisutuksessa on sama kun vaatteissa, pintamuodin seuraaminen on vain häviävän pienen hetken muotia.
---> Kannattaa satsata siihen mistä itse pitää, jossain vaiheessa se taas on se in-juttu:) ...Ja kuka edes välittää siitä mikä on muotia...? Pääasia että itse viihtyy!
on lattialla OIKEA seeprannahka. ja siitä tykkään!
mutta eihän se saa estää niitä jotka tykkää ostamasta, pääasia että itse viihtyy kodissaan :)