Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

2 viikkoa 1000-1800 kcal. Ei mitään muutosta painossa. Vähänkös masentaa :(

Vierailija
02.02.2009 |

Ei enää mitään motivaatiota laskea kaloreita!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei tipu! Mä kirjoitin tossa aiemmin, että hiilarit on 20g, rasva 100g ja proteiinit 50. Kaloreita tosta tulee n. 1400. Ja paino ei ole tippunut. Mikä on siis pielessä? Olen yrittänyt karppaus.infosta löytää vastauksia, mutta vielä ei ole eteen tullut.. Turvotus on kyllä lähtenyt, mutta ei se mitään laihtumista ole.

Vierailija
22/33 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi vähetä. Sitä ennen huomasin mm. että jaloissa oleva selluliitti muuttui "helmimäiseksi" ja sitten se jo katosikin - tai ainakin väheni aika reilusti.

Luulisin, ettei minulla siiryminen karppaukseen ollut kovin suuri muutos. Olin jo aikeisemminkin syönyt paljon vihanneksia ja ylipäänsäkin kotiruokaa ilman hirmuisia höttöjä. Ehkä siksi kroppakaan ei reagoinut muutokseen kovin dramaattisesti. Nyt kyllä laihdun ja solakoidun ihan yrittämättäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja leikkeleet yms sellaset

Vierailija
24/33 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitin hyvä-karppaamisen loppiaisena ja nyt vasta tuloksia alkaa näkyä ja syntyä. -2kg ja aikaa kulunut 4 viikkoa.

Hiljaa hyvä tulee, on mun mottoni. Yritän samalla myös muuttaa ruokatottumukseni pysyviksi, ettei tulisi taas kerran sitä jojoilua...

Pikalaihtumiset ja dietit eivät ole avain onneen ja pysyvään laihtumiseen, vaan ruokailutottumusten pysyvä muuttaminen.

Vierailija
25/33 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kahdessa viikossa ei ole tapahtunut MITÄÄN, niin eipä paljoo huvita jatkaa itsensä kiduttamista!

Vierailija
26/33 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja leikkeleet yms sellaset

kaikki mahdolliset, yritän vielä merkata vähän "yläkanttiin"

-ap

Vierailija
27/33 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teille tullut mieleen sellaista vaihtoehtoa, että noi teidän kalorinlaskentateoriat ja BMI:n kyttäykset on silkkaa p*skaa? Ihmisen keksimiähän nekin on. Ja entäs yksilölliset vaihtelut?

Vierailija
28/33 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten päivinä jolloin syöt enemmän elimistö imaisee kaiken varastoihinsa...

Vierailija
29/33 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse lasken myös kaloreita ja syön 1 000 - 1 300 kcal päivässä. Tätä tahtia painon pudonnut vähintään kilon joka viikkoa, viime viikolla 1,8 kg. Mikään roskalihava en ole, nyt mittarissa on pituutta 168 cm ja painoa 69 kg.

Ja viikonloppuisin en laske lainkaan, ne on aivan vapaita mässypäiviä.

Vierailija
30/33 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta, mutta meillä ihan sama tilanne. Paino ja pituus sama sekä ongelma: PAINO EI PUTOA VAIKKA MITÄ TEKISI :(

En valitettavasti osaa sua auttaa, mutta ajattelin kertoa, että kohtalotoveri löytyy.

Vierailija
31/33 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama tilanne kun sulla, tosin sillä kurjalla erotuksella, että mun paino ei putoa :(

Entä liikunta, miten liikut?

Vierailija
32/33 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaloreita 1400-1500/vrk.

Liiku en yhtään, tai ainakaan yhtään enempää kuin on pakko. Mutta ei siis mitään lenkkejä, jumppia tms.

Mulla pisti silmään tuossa ap:n jutussa tuo yläkanttiin merkkaaminen. Entäs jos lasketkin ne kalorisi liian yläkanttiin. Siis oikeasti syötkin paljon vähemmän kuin luulet? Oletko huomioinut liikuntaa kulutuksessa? Jos et, on mahdollista että syöt kertakaikkiaan liian vähän.

Vierailija
33/33 |
03.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaloreita 1400-1500/vrk.

Jos et, on mahdollista että syöt kertakaikkiaan liian vähän.

Eikö se ole just laihtumisen idea, että syö liian vähän??