Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten keskiluokkainen mies eroaa työväenluokkaisesta miehestä?

Vierailija
04.04.2026 |

Vaihdattaa kesärenkaat liikkeessa eikä mieti yhtään sen enempää. Työväenluokkaisen moraali vaatii vaihtamaan itse. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulojen ja koulutuksen perusteella mekin miehen kanssa oltaisiin keskiluokkaisia mutta niin vaan vaihdetaan autojen renkaat omassa pihassa. 

Vierailija
2/9 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan työväenluokkaisen miehen vaimo vaihtaa miehensä autoon renkaat ukkonsa piereskelessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan työväenluokkaisen miehen vaimo vaihtaa miehensä autoon renkaat ukkonsa piereskelessä.

Kieli poskessa kirjoitettu, mutta pitää totuuden siemenen sisällään. Keskiluokassa vaimoa kohdellaan elämänkumppanina, jonka kanssa matkustellaan, keskustellaan, kasvatetaan perhettä ja maksellaan asuntolainoja. Tuodaan kukkia ja ostetaan timantteja. Työväenluokassa muistetaan kertoa, että te kun sitä tasa-arvoa halusitte, niin kanna sitten yksin kauppakassit ja moppaa lattiat, kukkia ei tartte odotella eikä naisten kanssa viitsi keskustellakaan. 

Vierailija
4/9 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieli poskessa kirjoitettu, mutta pitää totuuden siemenen sisällään. Keskiluokassa vaimoa kohdellaan elämänkumppanina, jonka kanssa matkustellaan, keskustellaan, kasvatetaan perhettä ja maksellaan asuntolainoja. Tuodaan kukkia ja ostetaan timantteja. Työväenluokassa muistetaan kertoa, että te kun sitä tasa-arvoa halusitte, niin kanna sitten yksin kauppakassit ja moppaa lattiat, kukkia ei tartte odotella eikä naisten kanssa viitsi keskustellakaan. 

Ilmeisesti et keskiluokkaa kovin hyvin tunne idealisoinnista päätellen. 

Vierailija
5/9 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole ikinä nähnyt yhtäkään ämmmää renkaita vaihtamassa.

Vierailija
6/9 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmat työväenluokkaiset miehet ehkä kuuntelevat Bachin Matteuspassiota pääsiäisenä.

Vierailija
7/9 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se selvisi mihin luokkaan itse kuulut. :D

Vierailija
8/9 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se selvisi mihin luokkaan itse kuulut. :D

Katsoitko taas kristallipallosta? Joko olet lentänyt Kyöpeliin muiden noitaämmien tavoin?

Vierailija
9/9 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työväenluokkaisen miehen miehisyys tuntuu olevan enemmän kiinni renkaiden vaihdosta, tietynlaisella autolla ajamisesta, armeijan käymisestä yms. Keskiluokkainen mies voi tilata ravintolassa Nizzan salaatin tai parsakeiton, jos sitä sillä hetkellä tekee mieli ja mennä julkisilla katsomaan balettia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme