Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten nopeasti teillä on napannut?

Vierailija
02.02.2009 |

olen ehkä malttamaton, mutta ennen kaikkea turhautunut. jätimme ehkäisyn pois lokakuussa, taas eilen alkoi menkat.

vertaistukea?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä meni 3,5 vuotta.

Vierailija
2/10 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen 90 kierron jälkeen. Ei siihen pysty sanoo mitään keskiarvoa. Tulee kun on tullakseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi meni siinä kun jätettiin kondoomin rullailu-ei siis voi edes puhua hormooneja sekoittavien pillereiden käytöstä N26/M31. Joo oli todellakin turhauttavaa-ja joskus kun kierto kestikin 29 päivää ehti jo toivoa ja sitten kun alkoikin taas verenvuoto niin pääsi kyllä itku. Kovasti stressasin asiasta ja seksikin siinä sitten kärsi. Muutamana kuukautena tein ovistestejä, joihin ei tarttunut mitään. Jos en ois kesällä 2008 hedelmöittynyt oisin syksyn tultua kysellyt hoitoja ja tutkimuksia. Tsemppiä sulle toivottavasti osaisit olla stressaamatta.

Hulluja hedelmöitysohjeita luin ja tuli sellainen olo, et pitäs panna aamulla sytytellä valot päälle ja olla itse alla ja ehkä nauttia hieman punaviiniä ja jäädä sitten joksikin aikaa pötköttelemään sänkyyn. Kuitenkin meidän vauva tehtiin kauheella kiireellä ennen töihin lähtöä niin että itse olin päällä ja mitään jäänny pötköileen vaan siitä suihkuun ja tukkaputkella duuniin. Tosin oli kesä ja valoisaa. Silti mies ei ollut tyhjentänyt kassejaan vähään aikaan eli n. 2 viikkoon.

Saatan epäillä että foolihapon syöminen on auttanut. Yksi lääkäri kehoitti syömään foolihappoa kun alkaa yrittämään ja kehoitti syömään 3 raskauskuukauteen saakka. neuvolan täti taas sanoi et foolihapot hyllylle, mut mun neuvolantäti nyt onkin aika tietämätön ja ei niin luotettava.

Vierailija
4/10 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta suosittelisin hankkimaan ovulaatiotikut jos noin tosimielellä yrittää. kaverilla kesti pitkään ja sitten lopulta hankki tikut, jolloin selvisi että ovuloi tosi harvoin. siihenhän on hormonihoitoa apuna. sai hormonituen myös raskausajaksi kun kaksi edellistä oli mennyt alkuraskaudessa kesken.

mutta oikeasti muutama kuukausi ei ole vielä pitkä aika. suurin osa tulee raskaaksi puolen vuoden sisällä. harvalla on niin hyvä tuuri kuin itselläni. ja sitten jos vuoteen ei kuulu lasta, kyllä oikeasti kannattaa mennä tutkimuksiin.

Vierailija
5/10 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen yhdellä yrittämällä. Olin ihan äimistynyt!

Vierailija
6/10 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenmenon jälkeen (5 kk sitten) ei ole tärpännyt uudestaan, eli jatkamme yrittämistä.

Vierailija
7/10 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätin ehkäisylaastarin pois. Keskenhän se meni, olisi varmaan pitänyt ehkäistä seuraaviin menkkoihin, mutta ajattelin että ei se heti voi tärpätä... Sitten keskenmenosta 1,5vko ja taas nappasi.. Nyt rv 35.

Vierailija
8/10 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kun ajatella seksiä ilman ehkäisyä, niin raskaana ollaan..

Että neljättä kai odotellaan :)

Vierailija
9/10 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen ensimmäisestä ja kolmas "teetti töitä" 10kk.

Vierailija
10/10 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä toinen nappasti yhdestä kerrasta, jälkiehkäisypilleristä huolimatta.

Oliko se nyt niin 80% pareista tulee raskaaksi vuoden sisällä ehkäisyn poisjättämisestä, joten älä vielä panikoi....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän