Lue keskustelun säännöt.
laittaisitteko 4-vuotiaan (täyttä juuri) pikkuparvi sänkyyn?
Kommentit (2)
Jos lapsi nukkuu aina läpi yön, eikä esim käy yksin vessassa yöllä.
Lisäksi lasta ei voi jättää illalla sänkyynsä enenkuin on ainakin melkein nukahtanut.
Tällöin voi mielestäni laittaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meidän perheestä esikoisen ja kuopuksen olisi voinut 4-5- vuoden iässä siirtää kerrossängyn yläosaan. Keskimmäistä ei.