Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olette liikeideastani?

Vierailija
06.12.2008 |

Olen ajatellut perustaa kaupan, jonka erikoisuutena on kotiinkuljetus. Kotiinkuljetuksen saa ilmaiseksi jos ostosten loppusumma ylittää tietyn rajan, muutoin siitä peritään pienehkö lisämaksu. Kaupassa olisi myös nettipuoti, jonka kautta ostokset voi varata ostoskoriin ja sitten joko noutaa itse tai tilata kotiinkuljetuksella. Kaupassa voi asioida myös vanhaan tuttuun tapaan irl.

Kaupan valikoimaan kuuluu peruselintarvikkeet ja lisäksi hieman ylellisempiä elintarvikkeita sekä luomutuotteita ja jonkin verran laadukkaita vaatteita sekä muutamaa mallia kestovaippoja, kantoliinoja jne.

Miltä kuulostaa? Olisiko tuo kotiinkuljetus hyvä vetonaula? Tänne on kaivattu kauppaa ja itse tradenomin koulutuksella + myymälävastaavan kokemuksella uskaltautuisin tähän...

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan yrittäjäksi aikova voi olla niin tyhmä, että ei halua jatkaa olemassa olevaa (kannattavaa) elintarvikemyymälää, vaan mieluummin antaa sen loppua ja aloittaa samassa kiinteistössä jonkin ajan kuluttua uuden elintarvikemyymälän ihan vain siksi, että haluaa yrityksestä 'oman näköisensä'! Ihan oiikeasti!?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla