Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 190 cm ja 100 kg mies lihava? ev

Vierailija
30.01.2009 |

.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

190 cm 85kg olis sopiva. Mutta riippuu tietty miehestä, jollekin toi 85kg olis liikaa jos ei ole lihasta vaan läskiä.

Vierailija
2/9 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole lihava vähän massua kyllä löytyy=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse yhtäkkiä kasvaisin noihin mittoihin ja painoni putoisi tuohon mittaa, muun ruumiinrakenteen säilyessä, niin taitaisin olla aika ruipelo.

Kyllä toki tuon mittainen kaveri, jos ei ole koskaan harrastanut urheilua ja on ns. nörtti tyyppinen ruumiinrakenteeltaan, niin voi hiukan pulskalta tuntua.

BMI:hän on alle 28, eli lievästi ylipainoinen. Mutta sehän ei juuri mitän kerro. oikean vastauksen saat peililtä, vie mies peilin juttusille.

Itse tavoittelen BMI 27, jonka alle en edes haaveile. Josko kesäksi lähtisi muutama BMI indeksi yksikkö.

Vierailija
4/9 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla iso mies, ei lihava. Käy salilla, ei kuitenkaan mikään rasvaton bodari. Ikävä näin tiettyjen feminististen ajatusten kantajana kuitenkin myöntää, että iso mies on ihana, iso nainen ei niinkään:´(

190 senttisen miehen jos tapaisin, ei alle 95 kiloa tulis kuuloonkaan! Sata ois aika sopiva, ehkä jopa himpun enemmän, jos yhtään urheilee...

Vierailija
5/9 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

120-kiloisenakaan ei näyttänyt varsinaisesti lihavalta, enemmänkin tukevalta. Ja isolta, kaikin puolin.

Vierailija
6/9 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on juuri tuollainen miehekäs satayhdeksänkymppinen pituudeltaan ja paino sadan kilon hujakoilla. On siinä massaa, mihin painautuneena naisella on turvallinen olo - juu-u, saa olla vähän pehmeyttäkin niissä sadassa kilossa - vaan ei kiitos liian treenattua kroppaa, vaan ihan tavallinen voimakas, pulska suomalainen mies mulle, jos saan valita, kiitos.

Vierailija
7/9 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sellanen kuin miehen kuuluu ollakin

Vierailija
8/9 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 187 cm pitkä ja paino on yhdessä olomme aikana vaihdellut välillä 85-95 kg. En kyllä pitänyt lihavana silloin, kun painoi tuon 95 (eli oli suhteessa jokseenkin samoissa kuin esimerkkitapauksesi).

Sanoisin, että 190/100 VOI olla tukevan oloinen, jos paino on keskittynyt vatsaan eikä lihasta ole nimeksikään. TOISAALTA saattaa myös olla jämerän miehen kokoinen mies, jos vartalon rakenne on tasapainoinen ja painossa on mukana myös lihasta. :) Lihavaksi en luonnehtisi.

Vierailija
9/9 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamikas ja komea mies kyllä, tai sitten hintelä plösömasu.

Off topic: Olin yllättynyt vastauksista.

Av:lta olen oppinut, että 170-senttinen nainen on lihava, jos painaa grammaakaan yli 65 kg. Sopiva paino naiselle olisi 55 kiloa.