Lue keskustelun säännöt.
No, vieläkö on sympatiat kalapalapojan puolella?
Kommentit (3)
väitin alusta alkaen, että jätkä on todennäköisesti täys häirikköhullu, jota pelkää opettajien lisäksi muut oppilaat, mutta äiti ei näe kultapojussaan mitään vikaa.
Toivottavasti nyt jo alkaa hävettää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Henk. koht. uskon että vanhempien asennekorjausta SAATTAA vauhdittaa suolainen lasku, joka poliisilta, karhuryhmältä jne. toivon mukaan pamahtaa postilaatikkoon.
Poitsu sai annoksen mainetta ja kunniaa. Toilauksen kunniaksi perustettiin irc-yhteisöjä tyyliin "Söin yhden kalapuikon liikaa ja nyt olen putkassa". Jätkä haluaa lisää.