Perheenäiti n. 40-v, mitä tuumisit jos saisit tietää että mieheesi on ihastunut 30-v nainen?
Kommentit (20)
Ja vaikka nainen yrittäisikin jotain, niin en puuttuisi siihen. Mieheni asia olisi silloin laittaa asialle stoppi, ei minun.
Sitä sattuu nimittäin koko ajan, paitsi että mieheni on ylittänyt 50 ja naiset ovat yleensä järjestään alle 30. Hänellä on sellainen ammatti, jossa ollaan usein kahdestaan asiakkaan kanssa ja käsitellään tunteita ja samalla asiakkaat saavat onnistumisen kokemuksia. Asiakkaat ihastuvat häneen usein. Poikkeuksetta ihastumiset päättyvät siihen, että mieheni menettää asiakkaan. Naiset eivät yleensä kestä sitä, että mies antaa heille pakit.
Mitä mieltä miehesi on asiasta? Uskotko, että naisen ihastuksesta on haittaa avioliitollesi?
Voihan sitä ihastua vaikka naapurin mopsiin, mutta varatut tulisi mielestäni jättää rauhaan. Jos mies olisi toisaalta vietävissä noin vain, niin eipä sillekään mitään voisi. >Toivoisin asioiden olevan kotona niin hyvin, että miehen ei tarvitsisi vilkuilla aidan yli. Toisaalta toivoisin kyseiseltä naiselta selkärankaa ja ennen kaikkea moraalia. Kaikenlaista voi haluta, mutta pettäminen onkin jo toinen juttu.
Pidän varattuihin sekaantuvia ihmisiä alkeellisina, moraalittomina ja typerinä.
Voisinko toimia jotenkin? Puhuisin mieheni kanssa ja kysyisin hänen aikeistaan. En ainakaan puhuisi sen naisen kanssa.
Tivaisin ihastuksen astetta ja mitä on konkreettisesti tapahtunut, sitten tietysti uhkailisin ja kiristäisin ja menettäisin malttini totaalisesti.
Ai ihastunut? Saahan sitä ihastua. Jos olisi vakavampaa, niin pyrkisin olemaan puheväleissä kaikkien osapuolten kanssa.
Lapsemme tarvitsevat isäänsä paljon. Minä olen aikuinen ihminen, joten vastaan itse omasta elämästäni aivan niinkuin miehenikin omastaan.
huumorintajuinen ja hyvin sosiaalinen tapaus. häneen olisi helppoa ihastua. tiedän myös että hän on uskollinen, ja omistautunut sekä perheellemme että suhteellemme. minä en tekisi mitään, koska se ei ole minun tehtäväni puuttua jonkun toisen ihastuksiin.
olisin ehkä hiukan ylepä että mulla on mies joka kiinnostaa muitakin (nuorempiakin) naisia.
Puolin ja toisin. Toki meistä suurin osa ihastuu jossain vaiheessa elämäänsä, noloa on sen näyttäminen ja kertominen jos ei ole 100%:n varma ihastuksen kohteen tunteista.
Mutta ainahan se on mukavaa huomata, että miehellä (tai itsellä) on kysyntää muidenkin suunnalta...
Ei mua kiinnosta tollaset ihastumiset.
Ei minulla olisi mitään oikeuttaa tehdä mitään.
Jos vain nainen olisi ihastunut en tekisi mitään. 2
Mieheni rakastui itseään 14 vuotta nuorempaan työkaveriin. (minua 9 vuotta nuorempi) Se oli kuulemma sitä suurta rakkautta, että kaksi perhettä hajotettiin, että nämä kaksi pääsivät yhteen.
Mitä ajattelen tästä naisesta.... Ei kovinkaan positiivisiä asioita ole sanottava. Pahinta on, että hän ei halua, että lapsemme ovat hänen ja ex-mieheni luona. Lapset tapaavat isää harvoin.
käskisin miestäni olemaan ystävällinen ja asiallinen naiselle.
Mikään ei ole ällöttävämpää kuin huonot käytöstavat olis syy mikä tahansa.
Jäin alusta pois, että tämä nuorempi nainen oli ensin ihastunut mieheeni ja lähetteli tekstiviestejä ja hassun hauskoja sähköposteja, kunnes sitten pikkujouluissa mieskin rakastui (siis pääsi pan.maan tätä)
5 v. sitten. olin silloin just täyttänyt 40 v. kaikki tuli minulle täytenä yllätyksenä.koko homma tapahtui yhtenä sunnuntai -päivänä kun mieheni oli kännäämässä naapurien luona ja se yh-äiti oli siellä myös. Ei tullut yöksi kotiin, eikä sen jälkeen enää ollenkaan. Vielä eilen elämämme oli ollut ihan kuten ennenkin. Mutta meille ei ollut tullut niitä lapsia, vaikka olin ilman ehkäisyä 9-v.Miehellä todettiin eläviä siittiöitä 9%! Emme kerinneet vielä hoitoihin.
No mä muutin pois yhteisestä kodista 2 vkon jälkeen omaan pikku yksiöön ja eropaperit oli jo laitettu vireille. No mulla meni n. 2 kk, kunnes tapasin nykyisen aviomieheni ja olen nyt raskaana jo toisen kerran vuoden sisällä(keskenmeno mulle tuli 4/2008)!Eli mulle tämä miehen ihastuminen toiseen oli oikeastaan onni. Nyt mulla on vii meinkin mahdollisuus lapsi, jota olen niin kauan toivonut.Että tämmöinen tarina mulla.
ja se hölmö naikkonen olisi oman pakkomielteensä vielä tavalla tai toisella miehelleni (erittäin varatulle) mennyt ilmaisemaan, niin varmaankin ajattelisin että onpa itsekäs ja tahditon tyrkky. Elämä vielä varmaan kouluttaa tollasta...
Jos siis mieheni (kiusaantuneena ja olettaisin että ärsyyntyneenäkin) siitä mulle puhuisi -meillä kun kaikesta puhutaan- niin varmaan yhdessä ihmeteltäisiin, että onpa todella röyhkeä ja epämiellyttävä ihminen.
Siis se, että edes yrittäisi kiilata sähläämään toisten parisuhdetta, niin ansaitsee mielestäni halveksunnat. Yhdessä varmaan lopulta naurettaisiin sille tapaukselle, ja vaihdettais muihin puheenaiheisiin. Ja jos se ämmä jotakin yrittäisi, niin eikö se ole jo häirintää.
että ihastuminen on tullut minun tietooni.
Eli totta kai mieheeni saa joku ihastua jos haluaa, mutta kyllä ne ihastumiset yleensä jokainen pitää omana tietonaan. Ja jos se nainen olisi alkanut levittelemään tietoa ihastumisestaan niin, että jo minäkin siitä tietäisin, niin kyllähän minä vähän ihmettelisin.
Pari kertaa on tapahtunut niin, että miehen parikymppinen oppilas (opettaa yliopistolla) on ihastunut mieheeni. Asia on tullut ilmi näiden tyttöjen läpinäkyvistä ehdotuksista, jotka oli laitettu opintoja koskeviin sähköposteihin, joita mieheni mulle näytti.
En tehnyt mitään, eikä mieskään - vastas vaan asiapohjalta niin kuin ei olis ymmärtänyt vihjailuja. Kevät tuli, lukuvuosi päättyi ja asia jäi siihen.