Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

montako päivää miehen yhteydenottoa kannattaa odotella?

Vierailija
06.12.2008 |

onko teillä jotain mielipidettä asiaan, että jos olette vakisuhteessa,asutte erikseen, tulee riita, päätät,ettet itse ota mitään kontakstia mieheen...

missä menisi teillä raja, joka "kertoisi" karun totuuden,että mies ei tosiaan ota yhteyttä, ette merkitse hänelle sen enempää?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta kokemuksesta voin vai kertoa että,kyllä on mennyt viikko,mutta itse en ota yhteyttä jos tiedän olleeni oikeessa tai en ole itse aiheuttanut riitaa

onko teillä jotain mielipidettä asiaan, että jos olette vakisuhteessa,asutte erikseen, tulee riita, päätät,ettet itse ota mitään kontakstia mieheen...

missä menisi teillä raja, joka "kertoisi" karun totuuden,että mies ei tosiaan ota yhteyttä, ette merkitse hänelle sen enempää?

Vierailija
2/3 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan yleensä yhteyksissä monta kertaa päivässä, ja nyt vasta toinen päivä menossa,että kumpikaan ei ota yhteyttä kumpaankaan:))

ottaa aika koville,etten sorru soittamaan..näin kauaa ei olla oltu ilman kontaktia varmaan koskaan:))

ja joo, itse ehkä aiheutin riidan,kenties naurettavuudesta,enkä halunnut selvittää asiaa loppuun,päätin vain, että nyt riitti.

rakkaus on kamalaa.

noloa..olen jo 35...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusia tulee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi