Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua onko normaalia että tulee jotain nestettä rinnoista raskaana ollessa?

Vierailija
27.01.2009 |

Yleensä tosin hieman kellertävää, mutta kai se voi vaaleaakin jo olla. Maidon eritys voi alkaa jo hyvinkin aikaisin raskaudessa. Joidenkin olen kuullut joutuneen pitää liivinsuojuksia jo raskauden puolen välin jälkeen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä lasta odotetaan syntyväksi helmikuussa ja nyt tulee jotain vaaleaa nestettä toisesta rinnasta onko tuo maitoa? Onko normaalia?

Vierailija
2/3 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Se on sitä ensimaitoa.

Mä tiedän muutaman äidin jotka joutuu lypsämään jo odotusaikana maitoa,ettei saa rintatulehdusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, kroppasi pelaa niinkuin pitääkin! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan