Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

D-kupin rinnat

Vierailija
26.01.2009 |

Minulle jäi lasten teon jälkeen D-kupin rinnat. Syytä on varmasti 10 ylimääräisellä kilollakin, että näitä edelleen kannan mukanani. Mutta toisaalta, suvussani on paljon isorintaisia naisia ja omani ovat "pienet" tätieni rintoihin verrattuna.

Olen jonossa rintojen pienennysleikkaukseen. En silti ole varma, että haluanko sitä leikkausta. Vaikka inhoan nykyisiä rintojani, en pysty edes lenkkeilemään ilman tiukkoja urheiluliivejä ja saan miesten huomion takuuvarmasti kiinnittymään tiettyyn kohtaan kehostani, jotenkin tuntuu kuitenkin siltä, että nämä rinnat sopivat minulle. Olen 170 cm pitkä, kaunis nainen, enkä muutenkaan mikään hoikka (en tosin lihavakaan)...

Kertokaas miehet mielipiteitänne. Pidättekö tämän kokoisista rinnoista? Entä naiset, kommentoikaa tekin. Aikaa päätöksentekoon on enää 2 kuukautta, sitten on joko leikkaus edessä - tai sitten ei ole.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla on D-kupin rinnat, ja ne ovat juuri sopivan kokoiset. Eivät sovi kouraan vaan tursuavat sopivasti yli, ja onhan se hyvä että, on jotain suuhun tungettavaa. Lisäksi sopivat nuo syvät V-kaulukset paemmin.

Vierailija
2/50 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom. pienennetyillä rinnoilla ei voi sitten imettää, koska nänniä siirretään! Lisäksi leikkauksen jälkeen on kipeä, tulee arpia ym.

Pudota toki ne ylimääräiset kilot ensin pois, katso sitten mitä tisseistä jää jäljelle!

Minustakaan d-kuppi ei ole mikään kovin iso, mutta onhan toki d-130 PAAAALLJOOON isompi kuin d-65.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat parasta naisessa. Tykkään katsella, kosketella, imutella, litistellä, leipoa ja vatkata, niihin ei koskaan kyllästy. Etenkin saunassa D-kupin tissit ovat parhaimmillaan. Siinä kun nainen pesee pesuvadissa hiuksiaan kumarassa seisoen ja tisut alaspäin roikkuen, ne ovat suorastaan mahtavat. Sitten ei muuta kuin hiukka shampoota käsiin ja hellää hierontaa koko tisulle,,,,ja sen päätteeksi antaa sen yksisilmäisen vierailla siellä riemurasiassa, niin ahh a aa...naiset ovat ihania.

Vierailija
4/50 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni kävi niin, että kun menin rintsikkaerikoisliikkeeseen, rintaliivieni koko muuttui 75C ja 75D:stä 70F:ään. Aika järkytys, mutta oikeasti eihän ne tissit siitä mihinkään kasvaneet. Nyt vaan sitten totuttelen ajatukseen, että mulla on F-kupin rinnat. Minusta ne eivät ole mitenkään isot ollenkaan, vaan juuri sopivat (172cm/60kg) ja pikkuisen uhkeat, kun muuten kuitenkin olen ihan hoikka. En itse menisi leikkaukseen tässä tilanteessa missään nimessä. Jos rinnat imetyksen takia vaikka 'tyhjenisivät' harkitsin korjausleikkausta siinä tapauksessa. Implantteja en kuitenkaan ottaisi vaan sitten pienennyttäisin rintani yhden tai kahden kuppikoon verran.

Urheilussa on välttämätöntä olla oikeankokoisen ja tarpeeksi tukevat (taso 4) urheiluliivit. Älä sorru ostamaan väärän kokoisia liivejä, jos et ensimmäisestä kaupasta löydä sopivia. Mene rintaliivien erikoisliikkeeseen.

Vierailija
5/50 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sinua 5 senttiä lyhyempi, ja hoikka 54 kg, ja mulla on D-kuppi. Miehet katsoo joo, mutta kehuja olen vain saanut poikakavereilta. Miesten mieleen tämän kokoiset rinnat ovat ainakin.

Urheillessa tietysti vähän haittaavat, itse laitan kahdet urheiluliivit päällekäin kun lähden lenkille, muuten vähän hölskyvät juostessa, enkä viitsi huomiota herättää.

Mutta en kyllä ikinä pienentäisi yhtään, tykkäänkin olla vähän seksikkään kurvikas.

Vierailija
6/50 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

....en itselleni ainakaan osais kuvitellakkaan mitään pienennys leikkauksia mikäli tuon kokoiset olis.

Itselläni koko 75H-J(riippuen liiveistä) eikä nämäkään mitkään himo lollot ole:).

Muuten itse olen sitämieltä että mikäli tuon kokoluokan tisut kovasti lenkkeillessä hölskyvät niin ette ole kunnollisia urheiluliivejä edes ikinä omistaneet.

Niitäkun löytyy jopa minulle. Maksavat toki hiukan enemmän mutta ovat sen arvoiset:).

Vierailija
7/50 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikein sopivat ovat.

N 170 cm/68 kg

Vierailija
8/50 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kunnolliset urheiluliivit, niin ei varmasti hölsky.

Leikkaukseen lähtisin vasta siinä tapauksessa, että hartiat kipeytyisi tai selkä tms. Tuon kokoisia rintoja en muista syistä leikkelisi. Ja varsinkin, jos et ole satavarma, tulet katumaan vielä...

Vierailija
9/50 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja katso sitten onko vielä isot rinnat ongelmana. Rasvaahan niissäkin on täytteenä.

Vierailija
10/50 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeiksi ja täydelliseksi D-kuppisia rintojani kehutaan. Miehiltä olen kuullut, että minulla on todella isot rinnat ja isoimmat mitä muualla nähneet. Aidolla Naisella on vain rinnat vaikka näköjään muutkin niin väittävät luullen läskimakkaroiden muuttuvan rinnoiksi.

Vierailija
11/50 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 70F eikä todellakaan mitkään isot rinnat! Kiinnostaa että millainen mahtaa olla tuo rinnanalusmitta teillä jotka pidätte D-kupin rintoja isoina?

Vierailija
12/50 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 166/60 ja rintaliivit kokoa 70DD. Tissin saavat jatkuvasti katseita, eivät meinaa mahtua muuten sopiviin vaatteisiin ja onpa myös kysytty ovatko omat vai ostetut.

Minusta nää on aika perus, normaalit. Mikään pienennysleikkaus ei ole käynyt mielessäkään. Luulin että sellaisia tehdään vasta tyyliin koossa 70H tai vastaavaa.

Vierailija
13/50 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiskeho elää elämänvaiheiden mukana. Itse arvostaisin enemmän sitä että nainen opettelee olemaan sinut kehonsa kanssa kuin että lähtee muuttelemaan sitä.

Koen itsekin olevani ei-haluttava, tai en tiedä, naiset eivät ole kertoneet mitä kehostani pitävät, mutta mitä väliä? Jos ei kelpaa niin voi voi. Ikävämpi asia toki olisi jos kemiat synkkaisivat mutta esimerkiksi liian suuri penis tekisi kumppanille kipeää.

Vierailija
14/50 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihmeessä teetä mitään mitä luonto on luonut. Tuollaisia rintoja on siistii nuolla, imeä, ja imeä rintoja vaikka fritsuiksi ympäriinsä. Moni mies katsellee ja minä, syön silmilläni ja juuri jos on paljastava kaula-aukkoM50+.

Vierailija
15/50 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jatkuvaa haittaa on ollut eli niska hartia särkyjä. Ja lenkkeilykin vähän hankalaa, niin leikkaus saattaa avun tuoda. Ulkonäkökin varmaan kohentuu. Itsekin miettinyt samaa. Tosin mulla 90h-kuppi, vähän pidempi ja ylimääräistä kiloa sen kymmenen. Toisaalta tyytyväinen terhakkuuteen, roikkuvat muttei mielestäni liikaa.

Vierailija
16/50 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kuppikokoni on 70G, joten en ymmärrä miten D-kuppi olisi sellainen, että se aiheuttaa pienennysleikkauksen tarpeen.

Toki jos ympärysmitta alkaa olla yli sadan, niin onhan ne sitten jo melkoiset.

Omani ovat hoikassa kropassa sellaiset huomiotaherättävät, mutta ei ne mitenkään jättimäiset ole :)

Vierailija
17/50 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä kehujien ketju. Ettekö muka saa livenä riittävästi huomiota kun pitää netisskin kehuskella tisseillään?

Vierailija
18/50 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoiset kompleksit sieltä :D

Jos tässä nyt oli aiheena mahdollinen rintojen pienennysleikkaus, niin eikö saa mainita omaa kuppikokoaan ja kokemusta siitä?

Että pitäisi vastata tyyliin " joo mullakin on tissit ja ne on jonkun kokoiset ja sitä en nyt tässä voi sanoa miten niiden kanssa toimeen tulee"

Älä huoli, huomiota saa ihan minkäkokoisilla rinnoilla tahansa jos arvelet,että elämä siitä merkittävästi parantuu.

Jos ne on isot, sitä saa ihan miten tahansa, jos taas pienet, pistää vähän enemmän tyrkylle niin kyllä kiinnostaa.

Vierailija
19/50 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoiset kompleksit sieltä :D

Jos tässä nyt oli aiheena mahdollinen rintojen pienennysleikkaus, niin eikö saa mainita omaa kuppikokoaan ja kokemusta siitä?

Että pitäisi vastata tyyliin " joo mullakin on tissit ja ne on jonkun kokoiset ja sitä en nyt tässä voi sanoa miten niiden kanssa toimeen tulee"

Älä huoli, huomiota saa ihan minkäkokoisilla rinnoilla tahansa jos arvelet,että elämä siitä merkittävästi parantuu.

Jos ne on isot, sitä saa ihan miten tahansa, jos taas pienet, pistää vähän enemmän tyrkylle niin kyllä kiinnostaa.

Joopa joo. Sinulla ainakin vaikuttaisi olevan realiteetit hukassa.

Vierailija
20/50 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hienosti perusteltu mielipide :D