D-kupin rinnat
Minulle jäi lasten teon jälkeen D-kupin rinnat. Syytä on varmasti 10 ylimääräisellä kilollakin, että näitä edelleen kannan mukanani. Mutta toisaalta, suvussani on paljon isorintaisia naisia ja omani ovat "pienet" tätieni rintoihin verrattuna.
Olen jonossa rintojen pienennysleikkaukseen. En silti ole varma, että haluanko sitä leikkausta. Vaikka inhoan nykyisiä rintojani, en pysty edes lenkkeilemään ilman tiukkoja urheiluliivejä ja saan miesten huomion takuuvarmasti kiinnittymään tiettyyn kohtaan kehostani, jotenkin tuntuu kuitenkin siltä, että nämä rinnat sopivat minulle. Olen 170 cm pitkä, kaunis nainen, enkä muutenkaan mikään hoikka (en tosin lihavakaan)...
Kertokaas miehet mielipiteitänne. Pidättekö tämän kokoisista rinnoista? Entä naiset, kommentoikaa tekin. Aikaa päätöksentekoon on enää 2 kuukautta, sitten on joko leikkaus edessä - tai sitten ei ole.
Kommentit (50)
Minkä mielipiteeni?
Tämähän alkaa olla mielenkiintoinen tissikeskustelu :)
Eikös tuollainen D-kuppi ole ihan juuri sitä, mitä ihmiset yleensä toivovat?
Itse käytän kokoa 65 G enkä ole koskaan kokenut olevani erityisen isorintainen.
Vierailija kirjoitti:
Minkä mielipiteeni?
Tämähän alkaa olla mielenkiintoinen tissikeskustelu :)
Sen mielipiteen, että edellinen kommentti oli hienosti perusteltu. Oliko sulla joku muukin mielipide?
Voi pyhä yksinkertaisuus :D
En nyt oikein itsekään usko, että joudun tälle tasolle alentumaan, kun kuitenkin oletuksena on, että tätä aihetta käsittelevällä palstalla kirjoittajat ovat täysi-ikäisiä, mutta antaapa mennä sitten.
Kommenttini oli sarkasmia, oikea mielipiteeni on se, että edellinen mielipiteenilmaus, jossa oltiin sitä mieltä, että kirjoittajalla vaikuttaisi olevan realiteetit hukassa, oli erittäin huonosti perusteltu.
Voisin jopa väittää, että minkäänlaisia perusteluita ei oltu käytetty mielipiteen syiden selventämiseksi.
Koska kommenttini ei ollut mielipiteeni, vaan sarkastinen vastatölväisy huonolle keskustelijalle, en kokenut tarpeelliseksi perustella sitä mitenkään.
Sarkasmin määritelmän löydät varmasti jostain sanakirjasta.
Vierailija kirjoitti:
Voi pyhä yksinkertaisuus :D
En nyt oikein itsekään usko, että joudun tälle tasolle alentumaan, kun kuitenkin oletuksena on, että tätä aihetta käsittelevällä palstalla kirjoittajat ovat täysi-ikäisiä, mutta antaapa mennä sitten.
Kommenttini oli sarkasmia, oikea mielipiteeni on se, että edellinen mielipiteenilmaus, jossa oltiin sitä mieltä, että kirjoittajalla vaikuttaisi olevan realiteetit hukassa, oli erittäin huonosti perusteltu.
Voisin jopa väittää, että minkäänlaisia perusteluita ei oltu käytetty mielipiteen syiden selventämiseksi.
Koska kommenttini ei ollut mielipiteeni, vaan sarkastinen vastatölväisy huonolle keskustelijalle, en kokenut tarpeelliseksi perustella sitä mitenkään.
Sarkasmin määritelmän löydät varmasti jostain sanakirjasta.
( Haukotus.. ) Käsitin kyllä varsin hyvin, että olit ”sarkastinen”. Edellisellä kirjoittajalla on todellakin realiteetit hukassa, kenties se olit sinä, mutta en jaksa alkaa perustelemaan miksi näin on, koska se keskustelu tulee poistumaan palstalta hyvin nopeasti. Että jatka vaan elämistä tissikuplassa.
Arvelinkin, että tarkoituksenasi ei ollut keskustella mistään, siksi vastasinkin samalla tyylillä kuin sinä kommentoit :)
Kivahan se on käydä naputtelemassa parin lauseen kommentteja, joissa ei itse aiheeseen ota kantaa mitenkään, vaan tekee pikaisen persoonallisuusanalyysin jostakin tuntemattomasta ihmisestä.
Tietysti samalla haukotellen, koska on vaan niinku tosi tylsää keskustella ihan niinku oikeesti jostain tosi tyhmästä asiasta.
rintamies kirjoitti:
Älä ihmeessä teetä mitään mitä luonto on luonut. Tuollaisia rintoja on siistii nuolla, imeä, ja imeä rintoja vaikka fritsuiksi ympäriinsä. Moni mies katsellee ja minä, syön silmilläni ja juuri jos on paljastava kaula-aukkoM50+.
Miten rinnat imetään fritsuiksi? Ja bonuskysymyksenä; kuka muka _nuolee_ rintoja? Nauraisin jos mies tekisi mulle niin.
Yhäiti kirjoitti:
Jos jatkuvaa haittaa on ollut eli niska hartia särkyjä. Ja lenkkeilykin vähän hankalaa, niin leikkaus saattaa avun tuoda. Ulkonäkökin varmaan kohentuu. Itsekin miettinyt samaa. Tosin mulla 90h-kuppi, vähän pidempi ja ylimääräistä kiloa sen kymmenen. Toisaalta tyytyväinen terhakkuuteen, roikkuvat muttei mielestäni liikaa.
Vai ylipainoa kymmenen. Ei pidä paikkaansa. Myönnä pois että kaksikymmentä.
Täähän on ikivanha keskustelu, eiköhän ap ole jo tissinsä leikannut, jos niin päätti. Outoa kyllä, että d-kuppi olis muka liian iso. Ei ainakaan perusympärysmitoilla 70-80 ole isoa nähnytkään. Jos taas on tuota isompi ympärysmitta, niin täytyy olla sitä läskiä aika runsaasti tai harvinaisen leveä rintakehä. Jos ympärysmittaa on 90 cm, niin onhan se d-kuppi sitten aika iso jo, mutta on siinä kyllä läskiä sitten paljon ympärillä, reilusti enenmmän kuin 10 kg. Mun koko on 70h ja ei ole tosiaan mitkään jättimäiset, ei lähellekään, en sanoisi edes isoiksi. Kysymys voi tietusti olla siitä, että käyttää ympärysmitaltaan liian isoja ja kuppikooltaan liian pieniä liivejä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle jäi lasten teon jälkeen D-kupin rinnat. Syytä on varmasti 10 ylimääräisellä kilollakin, että näitä edelleen kannan mukanani. Mutta toisaalta, suvussani on paljon isorintaisia naisia ja omani ovat "pienet" tätieni rintoihin verrattuna.
Olen jonossa rintojen pienennysleikkaukseen. En silti ole varma, että haluanko sitä leikkausta. Vaikka inhoan nykyisiä rintojani, en pysty edes lenkkeilemään ilman tiukkoja urheiluliivejä ja saan miesten huomion takuuvarmasti kiinnittymään tiettyyn kohtaan kehostani, jotenkin tuntuu kuitenkin siltä, että nämä rinnat sopivat minulle. Olen 170 cm pitkä, kaunis nainen, enkä muutenkaan mikään hoikka (en tosin lihavakaan)...
Kertokaas miehet mielipiteitänne. Pidättekö tämän kokoisista rinnoista? Entä naiset, kommentoikaa tekin. Aikaa päätöksentekoon on enää 2 kuukautta, sitten on joko leikkaus edessä - tai sitten ei ole.
vaikee sanoa pelkän kuppikoon perusteella
millaiset rintasi ovat?
mikä ympärysmitta?
Vierailija kirjoitti:
Itsensä kehujien ketju. Ettekö muka saa livenä riittävästi huomiota kun pitää netisskin kehuskella tisseillään?
Hahaa, taidat olla kade kun minulla on rinnat toisin kuin sulla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsensä kehujien ketju. Ettekö muka saa livenä riittävästi huomiota kun pitää netisskin kehuskella tisseillään?
Tietenkin olen, yleinen oletushan on, että naisella on rinnat ja tuntuu aik turhalta että kehutte niillä täällä netissäkin. Jos rintoja ei ole nainen joutuu tuntemaan itsensä epämuodostuneeksi hirviöksi, rinnattomuus on tietenkin ihn minun omaa syytäni kun olen paska naiseksi. Iloitse siis rinnoistasi. Toivottavasti sulle tuli hyvä mieli, minulla ei ole koskaan hyvä mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin olen, yleinen oletushan on, että naisella on rinnat ja tuntuu aik turhalta että kehutte niillä täällä netissäkin. Jos rintoja ei ole nainen joutuu tuntemaan itsensä epämuodostuneeksi hirviöksi, rinnattomuus on tietenkin ihn minun omaa syytäni kun olen paska naiseksi. Iloitse siis rinnoistasi. Toivottavasti sulle tuli hyvä mieli, minulla ei ole koskaan hyvä mieli.
Turhaan netissä roikut mikäli niin paha mieli tulee lukea siitä mitä toisella on. Hyvältähän se tuntuu olla ylpeästi upea rinnallinen Nainen , ei ole ongelmani ettet ole kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos sulla rinnattomalla onkin paljon parempi pillu? On se nyt tärkeämpää kuin millaiset tissit on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos sulla rinnattomalla onkin paljon parempi pillu? On se nyt tärkeämpää kuin millaiset tissit on.
Tai sitten kannattaa vaan hyväksyä ettei ole Nainen vaikka kuinka haluaisi. Ei ole häpeä myöntää olevansa mies.
Itsellä rinnat pyöreät F-G-kupit. Olen ylpeä niistä ja miehet käy kuumana. Kaksi lasta, ei rintaruokittu. Ah, se tunne kun mies eka kerran käy rintojen kimppuun!
N45+
Vierailija kirjoitti:
Itsellä rinnat pyöreät F-G-kupit. Olen ylpeä niistä ja miehet käy kuumana. Kaksi lasta, ei rintaruokittu. Ah, se tunne kun mies eka kerran käy rintojen kimppuun!
N45+
Olet siis tarkoituksella ollut imettämättä lapsiasi etteivät rinnat menisi pilalle? Uskomatonta itsekkyyttä.
Veikkaan ettet ole enää yhdessä lastesi isän/isien kanssa.
Kuppikoko ilman ympärystä ei kerro koosta mitään. Itselläni 65F, näyttää tällä iällä vuosikausien imetysten jälkeen hädintuskin keskikokoisilta. Sanoisin jopa pienehköiltä. 171/68.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan netissä roikut mikäli niin paha mieli tulee lukea siitä mitä toisella on. Hyvältähän se tuntuu olla ylpeästi upea rinnallinen Nainen , ei ole ongelmani ettet ole kuin minä.
Ei tietenkään ole sinun ongelmasi, eihän sulla ole mitään ongelmia koska sulla on tissit. Missä minun sitten pitäisi roikkua kun netissäkään saisi roikkua.. Hirressä varmaankin.
Millä tavalla sinä perustelit oman mielipiteesi?