Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenpa ollut tänään reipas

Vierailija
07.02.2025 |

Seitsemän paria kenkiä on putsattu ja lankattu. 

Parissa oli nähjäsen näköiset kannat. Käsittelin ne mustalla maalitussilla.

Kengät näyttää kiiltävän uusilta ja elämä hymyilee 😁!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko työtön?

Vierailija
2/13 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lankkasitko myös naamasi?

t. Masa Niemi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lankkaanko munat no lankkaa vaan...

Elvis.

Vierailija
4/13 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengät kuuluu lankata ohjesäännön mukaan kolmen päivän välein.

t. Kantaupseeri

Vierailija
5/13 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko työtön?

Jep. Ainakin kengät kiiltää. Näillä kelpaa mennä työhaastatteluun.

Vierailija
6/13 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sinä! Mitä teet seuraavaksi?

Mulla oli kotirouvana ihan tavallinen aamu, heräsin puoli kahdeksan ja tein aamiaista, siivosin keittiön ja lämmitin puu-uunia ja jumppasin vähän. Menemme illalla leffaan, minäkin voisin lankata kenkäni, kiitti vinkistä. 

Vierailija
7/13 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kotirouvana ihan tavallinen aamu, heräsin puoli kahdeksan ja tein aamiaista, siivosin keittiön ja lämmitin puu-uunia ja jumppasin vähän. Menemme illalla leffaan, minäkin voisin lankata kenkäni, kiitti vinkistä. 

Mulla on kieliopintoja verkkokurssilla. Vaatekaappia olen myös siivonnut. Löysin kahdet käyttämättömät housut, jotka pitäisi lyhentää. Lyhentäminen tapahtuu tänään.

Vierailija
8/13 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lankkasitko myös naamasi?

t. Masa Niemi

Nyt en muista pätkääkän/Pätkääkään.

Vierailija
9/13 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on kengät lankattu, niin ainakin yksi asia on elämässä hanskassa.

Vierailija
10/13 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kieliopintoja verkkokurssilla. Vaatekaappia olen myös siivonnut. Löysin kahdet käyttämättömät housut, jotka pitäisi lyhentää. Lyhentäminen tapahtuu tänään.

Mikä kieli ja millainen verkkokurssi? Minunkin pitäisi siivota vaatekaappi, mutta tänään en ehdi. Eilen siivosimme työhuoneen kirjahyllyjä ja jätesäkillinen kirjoja meni sekajätteeseen. Keittokirjoja tulee vain harvoin selattua nykyään, vaihdoin niiden paikkaa katseen korkeudelle (tosin kaapit ovat suljettavia pölyn takia), että tulisi käytettyä jäljelläolevia parhaita.

Luulen, että omastakin vaatekaapista löytyy yllätyksiä, vaatteita, joita ei edes muista enää. Annoin juuri tyttärelle lähes kaikki kesämekkoni, kun niitä oli liikaa. Meillä on sama koko. Jos karsii kaappien tavarat minimiin, ne on helpompi pitää siistinä. Vieläkin kaapissa on hirveä määrä vaatteita, joita en oikeasti käytä. 

Vierailija
11/13 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin miettimään, onko minulla yksiäkään lankattavia kenkiä, mutta onhan minulla tietysti sekä ruskeat, että mustat juhlakengät. Niitä vain tarvitsee niin harvoin. Ai mutta onhan Adidaksen superstarsitkin nahkaa ja kyllähän minä niitäkin välillä puhdistan ja käsittelen jollain nahanhoitoaineella. Sekä mustat, että valkoiset.

Vierailija
12/13 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin miettimään, onko minulla yksiäkään lankattavia kenkiä, mutta onhan minulla tietysti sekä ruskeat, että mustat juhlakengät. Niitä vain tarvitsee niin harvoin. Ai mutta onhan Adidaksen superstarsitkin nahkaa ja kyllähän minä niitäkin välillä puhdistan ja käsittelen jollain nahanhoitoaineella. Sekä mustat, että valkoiset.

Mulla on valkoisiin nahkakenkiin Sneaker White valkoista värihoitoa. Merkki Collonil. Kengät, joissa nahkaa ja useita värejä hoidan satularasvalla kiiltäviksi. Nämä hoidan vasta keväällä, kun kevätkengät otetaan käyttöön.

AP

Vierailija
13/13 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on valkoisiin nahkakenkiin Sneaker White valkoista värihoitoa. Merkki Collonil. Kengät, joissa nahkaa ja useita värejä hoidan satularasvalla kiiltäviksi. Nämä hoidan vasta keväällä, kun kevätkengät otetaan käyttöön.

AP

Kiitos vinkistä! 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan