Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kalastajan vaiko eronnut?

Vierailija
27.12.2014 |

Uuden joulupostauksen voi halutessaan tulkita näin.

Kommentit (1154)

Vierailija
641/1154 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeiset postauksesta ovat olleet jotenkin lavastettuja, jos vertaa vaikka vuoden takaisiin. Silloin oli retkiä yms. yhdessä perheen kanssa jne. Tottahan elämä on nyt varmasti vaikeampaa ja arjen pyörittäminen yksin raskaampaa, mutta juuri tuon saman vanhan toistaminen aivan uudessa tilanteessa tuo esille teennäisyyden.

Osuit asian ytimeen! 

Vierailija
642/1154 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä tosiaan, että ei edes alennuskoodia annettu. KV kyllä sai takin ja osoite on joku kampanja, saako KV siis siitä vielä provikat vai seuraavatko vaan paljonko on kävijöitä kyseisen linkin kautta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1154 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä bloggaaja tarvitsi uuden pompan joka menee talvellakin vielä kiinni. Ettei vauvamasu palele.

Alekoodin uupuminen on lukijoiden aliarvioimista, ei mene partioaitta jatkoon ja ihmettelen eikö bloggaajaa yhtään kiinnosta neuvotella hyviä diilejä lukijoilleen?

Mutta eiköhän tuo uusi suosikki ole vuoden päästä kirppiksellä myynnissä?

Vierailija
644/1154 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt kaikki yhdessä lauletaan:

"Koo Vee jee jee,

Koo Vee jee jee!"

Vierailija
645/1154 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä tosiaan, että ei edes alennuskoodia annettu. KV kyllä sai takin ja osoite on joku kampanja, saako KV siis siitä vielä provikat vai seuraavatko vaan paljonko on kävijöitä kyseisen linkin kautta?

Oletko mielestäsi pötypuheillasi bloggaajasta ansainnut jonkun alennuskoodin? Mun mielestä ansaitset jotain muuta:)

Vierailija
646/1154 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä bloggaaja tarvitsi uuden pompan joka menee talvellakin vielä kiinni. Ettei vauvamasu palele.

Alekoodin uupuminen on lukijoiden aliarvioimista, ei mene partioaitta jatkoon ja ihmettelen eikö bloggaajaa yhtään kiinnosta neuvotella hyviä diilejä lukijoilleen?

Mä sitten taas meinaan ostaa tuon takin. Hyvännäköinen. Käy sä vaan sieltä Zarasta katsomassa, löytyy varmaan sun budjettiin paremmin sopiva reuhka sieltä:)

Vierailija
647/1154 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mielestäsi pötypuheillasi bloggaajasta ansainnut jonkun alennuskoodin? Mun mielestä ansaitset jotain muuta:)

Pötypuheilla? :D aika huono, ihan kuin voisit tietää mitä olen tänne aiemmin kirjoitellut. Tai olenko ollenkaan.

Vierailija
648/1154 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sitten taas meinaan ostaa tuon takin. Hyvännäköinen. Käy sä vaan sieltä Zarasta katsomassa, löytyy varmaan sun budjettiin paremmin sopiva reuhka sieltä:)

Hankkijalta ajattelin omani hankkia. Rahalla. Ei sentään tarvii kerjuulle ryhtyä tai lahjoitusvaatteissa kulkea. Maataloudella menee vielä piirun verran paremmin kuin bloggaajilla?

Vierailija
649/1154 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä veikkaatte, milloin nähdään Olaavi?

Jonkun firman pitäis nyt älytä lahjoittaa kaksi takkia yhteistyönä.

Vierailija
650/1154 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvalla mallistolla on isoille merirosvoille sopivia vaatteita.

Vierailija
651/1154 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂😂😂 Tämä palsta se ei petä. Ikinä!

Vierailija
652/1154 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olaavi varmaan nähdään Jouluna Kotkassa vähän hämärästi joulukuusen varjossa aterialla suvun kanssa, siis oman Porukan kanssa.

Vierailija
653/1154 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joku bigguys com.

Vierailija
654/1154 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olaavi varmaan nähdään Jouluna Kotkassa vähän hämärästi joulukuusen varjossa aterialla suvun kanssa, siis oman Porukan kanssa.

Mä luulen että Johannalla on tosi korkea kynnys esitellä uulaavi blogissaan, koska veikkaan että hänen kuvailemansa ulkonäkö ei liiemmin kohtaa todellisuuden kanssa...

Vierailija
655/1154 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että Johannalla on tosi korkea kynnys esitellä uulaavi blogissaan, koska veikkaan että hänen kuvailemansa ulkonäkö ei liiemmin kohtaa todellisuuden kanssa...

kyllä. ja varsinkin kun kyseinen herra on jo (ainakin) kertaalleen kertonut, että heistä voisi laittaa yhteiskuvia blogiin, mutta eipä niitä näy eikä kuulu. voihan myös olla, että haluaa pitää jutun itsellään niin pitkään kuin mahdollista, mutta olisihan se aika paradoksaalista, kun jakaahan hän kuitenkin kaikki muut yksityisasiansa jokaisen nähtäville. toki voihan olla, ettei O ole ikinä mitään sellaista maininnut ja sekin juttu on ollut johannan kuuluisia satuja vaan.

Vierailija
656/1154 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen syy voi olla että suhde ei kestänyt. Pilvilinna romahti ja jäljelle jäi yksinäisyys.

Vierailija
657/1154 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku linkata KV:n kuvaukseen merirosvon ulkonäöstä, on mennyt itseltä ohi enkä ainakaan ensisilmäyksellä löytänyt blogista?

Vierailija
658/1154 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku linkata KV:n kuvaukseen merirosvon ulkonäöstä, on mennyt itseltä ohi enkä ainakaan ensisilmäyksellä löytänyt blogista?

Merirosvon ulkonäkö: Puujalka, silmälappu, paljon tatuointeja ja arpia.

Vierailija
659/1154 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottava lomapostaus elokuulta kuvailee tämänkertaisen hyvän miehen.

Vierailija
660/1154 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottava lomapostaus elokuulta kuvailee tämänkertaisen hyvän miehen.

Kiitos!

Ketju on lukittu.