Kalastajan vaiko eronnut?
Kommentit (1154)
Jännä tosiaan, että ei edes alennuskoodia annettu. KV kyllä sai takin ja osoite on joku kampanja, saako KV siis siitä vielä provikat vai seuraavatko vaan paljonko on kävijöitä kyseisen linkin kautta?
Ehkä bloggaaja tarvitsi uuden pompan joka menee talvellakin vielä kiinni. Ettei vauvamasu palele.
Alekoodin uupuminen on lukijoiden aliarvioimista, ei mene partioaitta jatkoon ja ihmettelen eikö bloggaajaa yhtään kiinnosta neuvotella hyviä diilejä lukijoilleen?
Mutta eiköhän tuo uusi suosikki ole vuoden päästä kirppiksellä myynnissä?
Ja nyt kaikki yhdessä lauletaan:
"Koo Vee jee jee,
Koo Vee jee jee!"
Vierailija kirjoitti:
Jännä tosiaan, että ei edes alennuskoodia annettu. KV kyllä sai takin ja osoite on joku kampanja, saako KV siis siitä vielä provikat vai seuraavatko vaan paljonko on kävijöitä kyseisen linkin kautta?
Oletko mielestäsi pötypuheillasi bloggaajasta ansainnut jonkun alennuskoodin? Mun mielestä ansaitset jotain muuta:)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä bloggaaja tarvitsi uuden pompan joka menee talvellakin vielä kiinni. Ettei vauvamasu palele.
Alekoodin uupuminen on lukijoiden aliarvioimista, ei mene partioaitta jatkoon ja ihmettelen eikö bloggaajaa yhtään kiinnosta neuvotella hyviä diilejä lukijoilleen?
Mä sitten taas meinaan ostaa tuon takin. Hyvännäköinen. Käy sä vaan sieltä Zarasta katsomassa, löytyy varmaan sun budjettiin paremmin sopiva reuhka sieltä:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mielestäsi pötypuheillasi bloggaajasta ansainnut jonkun alennuskoodin? Mun mielestä ansaitset jotain muuta:)
Pötypuheilla? :D aika huono, ihan kuin voisit tietää mitä olen tänne aiemmin kirjoitellut. Tai olenko ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sitten taas meinaan ostaa tuon takin. Hyvännäköinen. Käy sä vaan sieltä Zarasta katsomassa, löytyy varmaan sun budjettiin paremmin sopiva reuhka sieltä:)
Hankkijalta ajattelin omani hankkia. Rahalla. Ei sentään tarvii kerjuulle ryhtyä tai lahjoitusvaatteissa kulkea. Maataloudella menee vielä piirun verran paremmin kuin bloggaajilla?
Mitä veikkaatte, milloin nähdään Olaavi?
Jonkun firman pitäis nyt älytä lahjoittaa kaksi takkia yhteistyönä.
Harvalla mallistolla on isoille merirosvoille sopivia vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂😂😂 Tämä palsta se ei petä. Ikinä!
Olaavi varmaan nähdään Jouluna Kotkassa vähän hämärästi joulukuusen varjossa aterialla suvun kanssa, siis oman Porukan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No joku bigguys com.
Vierailija kirjoitti:
Olaavi varmaan nähdään Jouluna Kotkassa vähän hämärästi joulukuusen varjossa aterialla suvun kanssa, siis oman Porukan kanssa.
Mä luulen että Johannalla on tosi korkea kynnys esitellä uulaavi blogissaan, koska veikkaan että hänen kuvailemansa ulkonäkö ei liiemmin kohtaa todellisuuden kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että Johannalla on tosi korkea kynnys esitellä uulaavi blogissaan, koska veikkaan että hänen kuvailemansa ulkonäkö ei liiemmin kohtaa todellisuuden kanssa...
kyllä. ja varsinkin kun kyseinen herra on jo (ainakin) kertaalleen kertonut, että heistä voisi laittaa yhteiskuvia blogiin, mutta eipä niitä näy eikä kuulu. voihan myös olla, että haluaa pitää jutun itsellään niin pitkään kuin mahdollista, mutta olisihan se aika paradoksaalista, kun jakaahan hän kuitenkin kaikki muut yksityisasiansa jokaisen nähtäville. toki voihan olla, ettei O ole ikinä mitään sellaista maininnut ja sekin juttu on ollut johannan kuuluisia satuja vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen syy voi olla että suhde ei kestänyt. Pilvilinna romahti ja jäljelle jäi yksinäisyys.
Voisiko joku linkata KV:n kuvaukseen merirosvon ulkonäöstä, on mennyt itseltä ohi enkä ainakaan ensisilmäyksellä löytänyt blogista?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku linkata KV:n kuvaukseen merirosvon ulkonäöstä, on mennyt itseltä ohi enkä ainakaan ensisilmäyksellä löytänyt blogista?
Merirosvon ulkonäkö: Puujalka, silmälappu, paljon tatuointeja ja arpia.
Pelottava lomapostaus elokuulta kuvailee tämänkertaisen hyvän miehen.
Vierailija kirjoitti:
Pelottava lomapostaus elokuulta kuvailee tämänkertaisen hyvän miehen.
Kiitos!
Osuit asian ytimeen!