Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kalastajan vaiko eronnut?

Vierailija
27.12.2014 |

Uuden joulupostauksen voi halutessaan tulkita näin.

Kommentit (1154)

Vierailija
601/1154 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Johanna laitettu kotiarestiin, kun ei muita kuin kotikuvia enää blogissa.

Vierailija
602/1154 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kalastajan vaimo päivittää asioita jälkikäteen niin se tarkoittaa sitä että kaikki loanheitto ja spekulointi täällä on pelkkää kuraa. Te nimittäin yhdistelette täällä asioita jotka kalastaja on julkaissut omassa instassaan siihen mitä Kalastajan vaimo on kirjoittanut blogissaan yks yhteen samaan aikaan tapahtuneeksi. Toisinsanoen teidän hurjat sepustuksenne ovat ihan pieruja:D

Kalastajan sydäntä raastava "särkynyt sydän" -postaus on postattu sen jälkeen kun ero on jo loppuun asti taputeltu, asuntoasiatkin hoidettu ja toisen osapuolen osuus lunastettu eli todellakin siinä vaiheessa kun kumpainenkin on jo elämässä omaa elämäänsä. Ihan hyvin voi olla että suhde lääkäriin alkoi vasta sitten kun ero oli jo varma. Mutta kun blogissa asiat päivittyvät vasta jälkikäteen niin teillä on menneet asiat pikkuisen sekaisin:) Kyllä se sydän särkyy ilman sitäkin että eron aiheuttaa kolmas osapuoli. 

Mutta juu siis päästäkää nyt ihmeessä kaikki myrkky sisältänne tänne vauvapalstalle, se selkeästi helpottaa joidenkin mieltä. Hengitys sisään whoooo- ja hengitys ulos -tshaa. Namaste:)

Moi Johanna! 😉

En ole Johanna;) Sulla on kyllä kovat luulot omista aavistuksistasi:D Kuvittelet kaikenlaista pieneltä aivokapasiteettipohjalta niin silloin lopputulos on tämä:) Väärät luulot. Voisin sanoa tosi pikkuvanhasti ja sanonkin et hei " LUULO EI OO TIETOO" ja sun antennit ei toimi:)

En tiedä muista, mutta minun mielestäni Johannan kirjoitustyyli on harvinaisen siedettävä sinuun verrattuna. Kamala painajainen, jos tuollaisen kirjoittelijan kanssa joutuisi kommunikoimaan päivittäin.. hrrr

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/1154 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samanlaiset housut ja kokeilin oikein päällä (jep :D) ja toki pussittavat, mutta ei vatsan kohdalta samalla tavalla kun Johannalla postauksen viimesimmässä kuvassa. Kuvassa paita on oikein nostettu vatsan kohdalta ylös, aivan kuin sanoisi "katsokaapa kaikki mikä täällä on". Erikoista. 

Vierailija
604/1154 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on samanlaiset housut ja kokeilin oikein päällä (jep :D) ja toki pussittavat, mutta ei vatsan kohdalta samalla tavalla kun Johannalla postauksen viimesimmässä kuvassa. Kuvassa paita on oikein nostettu vatsan kohdalta ylös, aivan kuin sanoisi "katsokaapa kaikki mikä täällä on". Erikoista. 

Mä en ymmärrä, miten te voitte olla näin kiinnostuneita jonkun bloggarin vatsasta. Tää on aika sairasta. Olisiko omassa elämässä mitään kiinnostavaa? Ja en ole itse fani, en kenenkään. Mulle riittää oma elämä.

Vierailija
605/1154 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on sairasta olla kiinnostunut bloggarin elämästä? Minulle hän on fiktiivinen hahmo, en tunne häntä, enkä oikeasti ole kiinnostunut hänen elämästään. Uskoisin lukevani blogia samalla virityksellä kuin katson joitain sarjoja tai luen kirjoja. Ne kiinnostavat ja koukuttavat hetken, mutta oma reaalielämä vie aivo- ja tunnekapasiteetista suurimman osan. Tällä hetkellä blogi ja bloggarin edesottamukset, mahat, ym. tuovat hupia ja mielestäni syy ei ole minun ja meidän muidenkaan seuraajien ja kommentoijien vaan bloggarin, joka toi elämänsä kaikkien nähtäväksi: sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
606/1154 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yhdistelee pieniä vihjeitä sieltä täältä.

Niin viime vuoden kesäkuussa ex-vaimo julkaisee instaan viestin jossa kertoo että on löytänyt ihmisen jonka kanssa voi keskustella tunti kausi. Tähän lisätään blogiviesti perhosia vatsassa. Sen jälkeen tulee viestejä joissa todetaan kun mies mököttää jouluna.

Kalastaja ei saisi mököttää kunnes-vaimo on rakastunut uuteen mieheen. Kuka haluaisi väkisin viettää perhejoulua kun ero on tulossa. Selvästi tätä ihmissuhdedraamaa on käsitelty ja veikkaan että kalastaja on yrittänyt tehdä avioliiton eteen töitä. Kaikki pienet vihjeet viesteissä tukee ihastumisteoriaa. Eli ex-vaimo ihastui työkaveriin ja jätti kalastajan. Tämä selittäisi myös nopean toiminnan uuden suhteen kanssa.

Jos on noin niin paha mieli tulee kalastajan puolesta. Hän on vielä varmasti rakastanut vaimoaan, mutta on ollut vaikea hyväksyä sitä että tämä lipuukin toisen syliin. Uusi rakkaus ei tule kyllä kestämään.

Vierailija
607/1154 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan että Onkija kirjoitti jossain Marraskuussa, joko instassa tai blogissaan isoimmista kaloistaan, ja loppuun lisäsi: "But my best catch is my wife." En löytänyt sitä nyt kun nopeasti etsin. Ja se oli Marraskuussa, joten luulen että on tehnyt kaikkensa että liitto pysyisi...

Ja joo, viihdettä ja huvia tämä on, parempaa kuin Kauniit ja Rohkeat, haha.

Vierailija
608/1154 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi on sairasta olla kiinnostunut bloggarin elämästä? Minulle hän on fiktiivinen hahmo, en tunne häntä, enkä oikeasti ole kiinnostunut hänen elämästään. Uskoisin lukevani blogia samalla virityksellä kuin katson joitain sarjoja tai luen kirjoja. Ne kiinnostavat ja koukuttavat hetken, mutta oma reaalielämä vie aivo- ja tunnekapasiteetista suurimman osan. Tällä hetkellä blogi ja bloggarin edesottamukset, mahat, ym. tuovat hupia ja mielestäni syy ei ole minun ja meidän muidenkaan seuraajien ja kommentoijien vaan bloggarin, joka toi elämänsä kaikkien nähtäväksi: sitä saa mitä tilaa.

Muistakaa sitten kommenteissanne, että bloggari on oikea ihminen, ei fiktiivinen hahmo. Ihminen, joka voi ottaa hyvinkin raskaasti kommenttinne. Fiktiivinen hahmo kestää, ihminen ei.

Vierailija
609/1154 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos yhdistelee pieniä vihjeitä sieltä täältä.

Niin viime vuoden kesäkuussa ex-vaimo julkaisee instaan viestin jossa kertoo että on löytänyt ihmisen jonka kanssa voi keskustella tunti kausi. Tähän lisätään blogiviesti perhosia vatsassa. Sen jälkeen tulee viestejä joissa todetaan kun mies mököttää jouluna.

Kalastaja ei saisi mököttää kunnes-vaimo on rakastunut uuteen mieheen. Kuka haluaisi väkisin viettää perhejoulua kun ero on tulossa. Selvästi tätä ihmissuhdedraamaa on käsitelty ja veikkaan että kalastaja on yrittänyt tehdä avioliiton eteen töitä. Kaikki pienet vihjeet viesteissä tukee ihastumisteoriaa. Eli ex-vaimo ihastui työkaveriin ja jätti kalastajan. Tämä selittäisi myös nopean toiminnan uuden suhteen kanssa.

Jos on noin niin paha mieli tulee kalastajan puolesta. Hän on vielä varmasti rakastanut vaimoaan, mutta on ollut vaikea hyväksyä sitä että tämä lipuukin toisen syliin. Uusi rakkaus ei tule kyllä kestämään.

Jep... Pahaa tekee seurata tätä juttua, kun kalastaja vaikuttaa tulleen ihan puhtaasti hyväksikäytetyksi. Vaimoa kiinnosti perheillat ja kädestäpitely tasan niin kauan, kun itse hyötyi tilanteesta jotenkin. Surullista..

Vierailija
610/1154 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa sitten kommenteissanne, että bloggari on oikea ihminen, ei fiktiivinen hahmo. Ihminen, joka voi ottaa hyvinkin raskaasti kommenttinne. Fiktiivinen hahmo kestää, ihminen ei.

Mutta jos bloggaaja itse esiintyy blogissaan epäaitona Stepfordin vaimona joka kertoo valheita valheiden päälle, niin onko mikään ihme jos häntä kohdellaan sen mukaisesti?

Vierailija
611/1154 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kestäisi, olisi jo aikoja sitten lopettanut bloggaamisen Onhan näitä ketjuja ollut ennenkin ja varmaan saanut yli kymmessä vuodessa vaikka mitä kommenttiboxiinkin.

Joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön

Vierailija
612/1154 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi teoria:

Ehkä ei ole raskaana vaan koska on lukenut epäilyjä täältä niin pukeutuu tarkoituksella väljiin vaatteisiin saadakseen enemmän sivuklikkauksia ja myös kiusatakseen kommentoijia. "Ähäkutti olittepas väärässä."

Vierailija
613/1154 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi teoria:

Ehkä ei ole raskaana vaan koska on lukenut epäilyjä täältä niin pukeutuu tarkoituksella väljiin vaatteisiin saadakseen enemmän sivuklikkauksia ja myös kiusatakseen kommentoijia. "Ähäkutti olittepas väärässä."

Ei kai aikuinen äiti-ihminen vaan voi olla noin lapsellinen?

Vierailija
614/1154 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi teoria:

Uusi ihana O seuraa taatusti blogia, joten melkoisen arveluttavaa touhua jonkun feikkiraskauden vihjailu.

Vierailija
615/1154 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika. Eiköhän paita ole nostettu ylös jotta housujen rusettivyö näkyisi?! Kyllä teillä mielikuvityus laukkaa.

Vierailija
616/1154 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Ja eihän tuon mallisia housuja pidetäänkään niin, että paidan helma olisi sen rusetin päällä.

Ja sitäpaitsi, jos siellä huonosti istuvien housujen uumenissa vauvamaha pullottaisi, niin eiköhän se olisi paljastunut jo tuossa pullanleivontapostauksen kireissä ja korkeavyötäröisissä farkuista.

Vierailija
617/1154 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kv:n instassa vuosi kesäkuussa 2017 (samoihin aikoihin mahaperhospäivityksen kanssa):

Kuva kirjasta, jonka nimi on Kan jeg bli med deg hjem (vapaasti suomennettuna Voinko tulla kotiin sinun kanssasi) ja alla kuvateksti: "rakastan näitä pieniä tarinoita inhimillisyydestä, häpeästä, vääristä tunteista, hyväksytyksi tulemisesta. Kuinka vaikeaa - tai mahdotonta - on joskus löytää kumppania.

Trygve Skaugin runo, "Om du bare kunne svart på allt jeg ikke spør om" (suom. Jos vain voisit vastata kaikkeen siihen mitä en kysy)

Eipä noihin juttuihin silloin niin paljoa kiinnittänyt huomiota, mutta nyt näiden uusien tietojen valossa tuntuu aika inhottavalta huomata kuinka paljon rivien välissä on ollut luettavaa.

Vierailija
618/1154 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^Ja eihän tuon mallisia housuja pidetäänkään niin, että paidan helma olisi sen rusetin päällä.

Ja sitäpaitsi, jos siellä huonosti istuvien housujen uumenissa vauvamaha pullottaisi, niin eiköhän se olisi paljastunut jo tuossa pullanleivontapostauksen kireissä ja korkeavyötäröisissä farkuista.

No ne farkut vasta pömppövatsan paljastikin.

Ne oli vedetty niin ylös että kainaloista varmasti puristi kun eivät lantiolla/vatsanseudulla olisi menneet kiinni.

Jos ei ole raskaana niin sitten on huono jumppaohjelma käytössä kun noin kerää tavaraa lanteille.

Vierailija
619/1154 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kv:n instassa vuosi kesäkuussa 2017 (samoihin aikoihin mahaperhospäivityksen kanssa):

Kuva kirjasta, jonka nimi on Kan jeg bli med deg hjem (vapaasti suomennettuna Voinko tulla kotiin sinun kanssasi) ja alla kuvateksti: "rakastan näitä pieniä tarinoita inhimillisyydestä, häpeästä, vääristä tunteista, hyväksytyksi tulemisesta. Kuinka vaikeaa - tai mahdotonta - on joskus löytää kumppania.

Trygve Skaugin runo, "Om du bare kunne svart på allt jeg ikke spør om" (suom. Jos vain voisit vastata kaikkeen siihen mitä en kysy)

Eipä noihin juttuihin silloin niin paljoa kiinnittänyt huomiota, mutta nyt näiden uusien tietojen valossa tuntuu aika inhottavalta huomata kuinka paljon rivien välissä on ollut luettavaa.

Kun miettii noita tekstejä niin en enää ihmettele kalastajan uskottomuus-komenttia.

Vierailija
620/1154 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aivan. Ne farkut vasta paljastikin :O 

Ketju on lukittu.