Onko muita lokakuisia vielä eksynyt tänne?
Viime viikolla plussa ja laskuri antoi la:ksi 1.10. Pelon sekaisin tunnelmin mennään, sillä edellinen raskaus oli kohdunulkoinen.
Kommentit (36)
Neljäs raskaus on nyt siis aluillaan. Ennestään 2001 ja 2004 synt. tytöt. Vaikka tämä on ollut molempien harras toive, jotenkin on kumma olo, että uskooko sitä että nyt odottaa...
Laskuri antoi 5.10, jos muistin viimeset kk oikein...
Eli eilen testasin plussan, kolmas hartaasti toivottu lapsi olisi tämä, alkaa vaan olla nuo tod. näk. prosentit aika huonot, kun on jo kuudes raskaus. Viimeisin km oli marraskuun alussa rv 8+4. Nyt vaan pitäisi pystyä sulkemaan koko asia muutamaksi viikoksi pois mielestä, hermoilu ja stressaaminen kun ei asiaa paranna. Kaikesta huolimatta varovaisen toiveikkaina :)
Varovaisesti kurkkailen tälle puolelle... Takana kaksi testiä, joissa molemmissa hyvin haalea plussa-viiva. Mutta terkkarin mukaan on hyvin mahdollista, että olen raskaana. Tosin käski maanantaina testata uudemman kerran. Laskettu aika olisi laskurin mukaan 4.10. Saa nyt nähdä... Tosin olisi se kyllä aika ihanaa...
Tämä olisi kolmas vauveli, edelliset on 7 ja 4-vuotiaat pojat. Ja tunnustan, tytöstä haaveilen... mutta en anna poikaakaan poies! Pidän peukkuja jotta voisin palata toisenkin kerran tälle puolelle... :)
no niin jokohan mä osaisin kirjottaa oikeaan paikkaan :D
täällä tänään plussattu haalea viiva mutta selkeä kuitenkin.
menkkojen mukaan pikku kolmosen LA ois 7.10, jos matkassa vain jaksaa pysyä.
ei ollut ihan suunniteltu juttu mutta iloinen asia kuitenkin,
vaikkakin aika paniikissa olen ja paljon asioita pääkopassa pyörii.
Esikoinen täytti juuri 3vuotta ja pikkukakkonen täyttää tuota pikaa 3kuukautta :D
täällä ollaan miehen kanssa hiukan häkellyksissä ja naureskellaan vaan.
mie855 rv 4+1
Mukavaa, kun näinkin moni on jo uskaltautunut tänne kirjoittelemaan! Oletteko jo kertoneet jollekulle muulle kuin miehellenne? Me paljastimme ystäväpariskunnallemme heti; hekin kertoivat omastaan aikoinaan testipäivänä. Lisäksi yksi minun ystävistäni tietää. En millään malttaisi olla hiljaa tämän suhteen. Viime raskaudessa kerroimme ensimmäisen neuvolan jälkeen viikolla 10. Tarkoitus oli silloinkin odottaa ensimmäistä ultraa, mutta se paljastui liian hankalaksi tehtäväksi. :)
Minä mietin et pitäisin nyt salassa asian hiukan kauemmin mutta kuinka näin iloista uutista voisi pitää salassa, en ainakaa minä :)
olen siis jo juorunnut parhaimmille ystäville ja äitilleni mies alko ensin vihjailla ja
pakkohan se oli sitten kertoa :) kovin mummoa hymyilitti :)
Tarkoitus olisi olla asiasta ihan hiljaa vähintäänkin 18.2 saakka. Silloin on ensimmäinen ultra ja saa varmistettua että vauva on matkassa mukana ja ihan oikeassa paikassa. Eihän se helppoa tule olemaan olla hiljaa vielä melkein kolme viikkoa!
Mä olen tehnyt jo kaksi testiä, eka tosi heikko viiva ja toinen hieman tummempi. Neuvola täti sano et plussa se on silti ja varattiin eka neuvola helmikuun lopulle. Maanantaina alko kuitenkin melkein normaalit menkat kipuineen päivineen... Aattelin sit odotella kun ne menee ohi ja tehdä vielä kolmannen testin ennen neuvolaan menoa. Viikkoja olis 5+4 ja laskettu aika 29.9. On tää aika hermoja raastavaa aikaa mut onhan se kestettävä! :)
Tein eilen testin (ekaa kertaa muuten näillä sivuilla kirjottelemassa) ja positiivista näytti. Varasin neuvolan huomiseksi ja olen aika pelon sekaisin tuntein. Ei siis oltu suunniteltu tätä ihan vielä. Ensimmäinen lapsi nyt 8 kk. Ja edellisistä kk ei tietoakaan, siis ei muistikuvaa millon oli (joulukuun loppupuolella)... Olenko ainut tällainen?!?
Enkä tiedä pitäiskö olla innoissaan vai peloissaan..?
Plussasin tänään:) olo on aika uskomaton,sillä olemme kärsineet lapsettomuudesta..viime keväänä epäonnistunut inssi ja sen jälkeen,olen vain koettanut ottaa rennosti..vielä en ole edes neuvolaan uskaltanut ottaa yhteyttä..laskuri antoi lasketuksiajaksi 4.10!!
Viime viikolla testissä + ja LA olisi 8.10. Neljäs raskaus, tytöt 01 ja 03 ja poika 05. Olo vielä aika epäuskoinen.. Kolmelle ystävälle olen kertonut , sukulaiset ym. kuulee varmaan vasta ekan ultran jälkeen :)
Eli plussaa täälläkin ja LA olis 5.10 :)
Tein positiivisen testin viime torstaina eli 29.01.
Ennestään meillä on poika 1v 7kk.
Äidilleni kerroin samana päivänä kun tein testin ja mieheni ei ollut uskoa kun aamulla tulin vessasta ja sopersin että: kaksi viivaa...siis testissä MÄ OLEN RASKAANA. Miehellä meni hetki tajuta kun en kerennyt kertoa että teen testin.
Sit laitoin viestin parhaalle ystävälleni heti aamulla. Muille en aio kertoa kuin vasta eka ultran jälkeen eli mieheni vanhemmille ja muille ystäville.
Ihanaa odotusta kaikille. :D
Tein testin 30.1 ja plussa tuli. Tänään menossa viikot 6+0. Laskuri antoi LA:ksi 6.10. Toivon niin, että tämä raskaus onnistuisi. Tämä olisi ensimmäinen lapsemme ja takana keskenmeno viime syksyltä.
Tsemppiä kaikille!
Viime viikolla tein testi ja heti tuli vahva punainen viiva, eli kolmas lapsi tulossa ja laskettu aika on näiden sivujen mukaan 3.10!! Aivan järkyttävä pahoinvointi päällä (ihan ku ois valtava krapula koko ajan) ja väsyttää niin etten saa mitään aikaiseksi!! Onneksi olen yhä hoitovapaalla meidän pikku-kakkosesta (1v10kk).. jmutta pitäishän sitä joskus siivotakin.. ja laittaa ruokaa, apua! Esikoinen (5,5v)valittaakin et äiti mikset sä enää siivoo täällä :_|
kaiken lisäksi unohdin kirjottaa että mulla ja nuoremmalla vatsatauti päällä.. mahassa kiertää ja pää särkee.. mutta eiköhän tästä selvitä. Kohta se aurinko taas varmasti paistaa meillekin :)
Juu, voishan sitä itekki iloittautua mukaan. Tein viime perjantaina (30.1) vahvan plussan! :) Laskurin mukaan laskettu aika ois 7.10.2009. Ollaan molemmat tosi ilosia ja innoissamme. Kauhee pelko vaan että tulis keskenmeno, ku edellinen kerta päätty tosi varhaseen keskenmenoon.. :( Ei viihtis vielä varata neuvolaa, se ois sit niin kauheeta jos sinne ei pääsiskään.. Mut, täytyy toivoa parasta! :)
Onnee kaikille plussanneille! :)
Meidän ekan laskettu aika olis 4.10. Neuvolassakaan ei olla vielä käyty, niin ettei tätä meinaa uskoa todeksi. Kaipaisin kokemuksenvaihtoseuraa näin netin välityksellä ja livenäkin. Asun Tampereen suunnalla. Miks maha kasvaa heti? Polttoja? Oon kuullut että tulee paljon luomen tapasia? Jalka levenee? Taidan vähän jännittää...
:)
nindenkahvipapu@gmail.com
Neuvola antoi lasketuksi päiväksi 30.9. mutta luulen kuuluvani kuitenkin tänne :)
Toinen raskaus, esikoinen on 3v. Tuli hieman yllätyksenä tämä raskaus, mutta onnellinen olen, miehellä taitaa kestää vielä hetki ajatukseen tottumisessa.
Tuosta muille kertomisesta; olen todella huono pitämään salassa eli kaikki mun läheisimmät ihmiset tietää :) Uskon siihen että menetyksen tuoma tuska on kivempi jakaa kuin pitää sisällään, jos lapta sitten tulekaan.
Ohhoh, testi näytti plussaa maanantaina... neljäs lapsi olisi tulossa. la 7.10 nimipäivänäni... jännittävää kun on niin uutta taas..
Heippa,
Täältä löytyy toinen toiveikas. Lauantaina testasin haalean haamun ja tänä aamuna plussan väri oli jo kovasti tummunut. Hymyilyttää hirmuisesti!! :) Laskettuaika olisi 2.10, jos kaikki menee hyvin. Niin ja toinen lapsi siis odotuksessa. :)