Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan huoneen sisustusvinkkejä

19.11.2006 |

[color=#8B008B]Muutamme tammikuussa uuteen kotiin jonne aiomme sisustaa Tiitiäiselle oman ihanan huoneen. Emme siis tiedä kumpi on tulossa; vedonlyönti on menossa tytön puolesta, mutta koskaan ei voi tietää! ;) Olen itse ajatellut limen vihreää ja/tai liilaa, jotka istuisivat varmaan ihan hyvin oli tulokas sitten kumpaa sukupuolta tahansa..

Kalusteista pinnasänky ja hoitopöytä (josta siis lipasto kuoriutuu myöhemmin) on jo päätetty, mutta mitäs muuta huoneeseen " kannattaisi" hankkia? Itse mietiskelin mukavaa nojatuolia, jossa voisi imettää / nukuttaa.. Eli kaikenlaiset sisustusvinkit ovat erittäin tervetulleita näin ensikertalaisille!

Mammanalku + Tiitiäinen 20+2[/color]

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuntelukykyisiä ja pitkäikäisiä kalusteita, ei niinkään " vauvan" huonetta varten, vaan sellaisia jotka taaperokin kelpuuttaa vielä muutaman vuoden päästä ettei tarvitse heti uusia kaikkia. loisin tekstiileillä " vauvafiilistä" huoneeseen ens alkuun. Ja eihän ihan pieni vauva tarvitse vielä juuri mitään, kalusteetkin riippuu paljon siitä, missä vauvan varsinainen hoito tapahtuu, joten tosi vaikea antaa tän kummempia vinkkejä. meillä vauva asusti ekan vuoden meidan makkarissa, eikä siis hommattu kuin pinnasänky ja hoitopöytäkin oli kylppärissä ja sellaista taitettavaa mallia. Vaatteita säilytimme ihan normaalissa lipastossa, mikä palvelee nyt muuss käytössä.

Vierailija
2/3 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen käsinojalle että saat sen kietaistua ympärillenne helliin imetyshetkiin=)

Leanna+5 ja rv 22+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Leanna ja Kotkot jo teidän kommenteistanne.. :) Oisko vielä jokunen jolla ois jotain ideoita..