Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksaako SKYPE? Jos kaverilla on osoite siellä, minulla ei?

Vierailija
06.05.2008 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

skypen asennus sun koneelle ei maksa mitään :)

Vierailija
2/5 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli käyt lataamassa nyt sen skypen sinne koneelles ja etsit sen kaverisi sieltä... sitten pystytte chattailemaan ja puhumaan toisillenne ilmaiseksi... ah kuinka kätevää. toimii siis samalla tavalla kuin mese, mutta tuskin sinulla sitäkään on? Taidat olla aloittelija näissä jutuissa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo soittelu voi toimia läppärillä? Kun ei ole mikrofonia?

Vierailija
4/5 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollasen mikki-kuuloke härpäkän saat ostettua kyllä isosta marketista aika edullisesti... me löydettiin sellanen viidellä eurolla Prismasta...

Vierailija
5/5 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juttelen skypen kautta ympäri maailmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi