Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas ne asuntotarkastukset tulevat

Vierailija
06.05.2008 |

Häätöön voi olla epäsiisteys syynä.



Toivottavasti tyulevat hyvänäpäivänä. Tänäänkin pommi räjähti esikoisen toimesta, kun imetin vauvaa. En jaksa nyt siivota

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään lattialla lojuvien legojen takia voida häätää vaan jos on vaikka koiranpissalammikoita lattialla, haisevia ruoantähteitä pitkin ja muuta sellaista joka häiritsee naapurien viihtyvyyttä tai pidemmän päälle tuhoaa talon rakenteita.

Vierailija
2/4 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut viidessä eri vuokrakämpässä eikä ikinä asumisaikana ole kukaan mitään tarkistanut! Tulo- ja lähtötarkistus on tehty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus huoltomies kävi jotain ikkunoita tarkistamassa, ei muuta.

Vierailija
4/4 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapuri oli saanut häätöuhkauksen vuosi sitten näissä tarkastuksissa-hänellä oli hurja raskauspahoinvointi -ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän