Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
All inclusive Kanarialla, 1 vai 2 viikkoa?
06.05.2008 |
Kokemuksia lapsien kanssa, onko 1 vai 2 vkoa hyvä? Lähinnä mietin, että ehtiikö kahdessa viikossa kyllästyä, kun all inclusive eli samassa paikassa (meillä kaksi alle 2v lasta, joten liikuttomuus plussaa..)
Kommentit (3)
tosin me ei olla oltu tuollaisessa hotellissa viiden lapsen kanssa koskaan, koska me nautitaan juuri siitä liikkumisesta, ravintoloissa käymisestä, retkeilystä jne. Kanarialla en tosin hirveän hyvin ole itse viihtynyt,
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
meillä on kerran ollut viikon lomalla all inclusive Kreetalla. Ruoka oli niin mautonta, että sillä lomalla laihtui... loppuviikon söin pelkkää salaattia.
Alue: Aihe vapaa
2 viikkoa kanarialla olisi kyllä mulle jo tuskaa. jossain, missä olisi todellakin nähtävää ja koettavaa, voisin jaksaakin....ja vielä all in clusive..jaiks. samaa safkaa päivästä toiseen, samat kuviot ja aikataulut. johan siinä pääsisi lihomaankin, kun sitä ruokaa+juomaa on sitten KOKO ajan tarjolla....
minusta on, vaikka kuinka pieniä lapsia mukana, matkailun tarkoitus kokea ja nähdä erilaisia paikkoja, myös ravintoloita mahdollisimman paljon. jos hotellissa on keittomahdollisuus, voi siellä tehdä lounaan lapsille ja lähteä sitten illemmalla kaupungille kävelemään+ruokailemaan paremmin. miksi liikkumattomuus on plussaa? en ymmärrä.
me oltiin viikko marraskuussa kanarialla (lapset 3 ja 1) ja huoneistohotelli viikoksi oli juuri passeli ratkaisu. teinä harkitsisin todellakin ainakin sitä kahta viikkoa...mulle viikkokin oli melkein jo liikaa. se on yllättävän rankkaa olla pois kotoa pienten lasten kanssa ilman kodin rutiineja jne.