Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaushaaveet ja kahvi?

Vierailija
06.05.2008 |

Oletteko jättäneet kahvinjuonnin jo yritysaikana vai vasta raskaana? Vaikuttaa kuulemma huonontavasti mahdollisuuksiin raskautua... Kokemuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

maha ei kestänyt sitä. Sitten palasin juomaan yhden kupillisen päivässä. Nyt seuraavan yrityksen aloitusta odotellessa olen jo vähentänyt vähän kahvinjuontia, jotta en sitten töissä heti paljastu jos on taas pakko jättää pois ;) Ja lisäähän se jonkun uuden tutkimuksen mukaan keskenmenon riskiä.

Vierailija
2/7 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuus kaikessa. Jos kaikkiin tutkimuksiin uskoisi, niin apua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen asti join ihan normaalisti kahvia. Nyt jo rv10 eikä tee edelleenkään mieli kahvia, päinvastoin. Ajatuskin kahvin hajusta pistää yökkimään.

Vierailija
4/7 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä ole tiennyt että vaikeuttaisi. Itseltä jäi pois raskaaksi tultua kun ajatuskin kuvotti. Aloin taas juoda kun olin jo pitkällä.

Vierailija
5/7 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähensin kuitenkin kahvinjuontia, join vain aamukahvin. Mutta mulle ei edes alkuraskaudessa kahvi aiheuttanut suurempaa ällötystä, olisko ollut pari aamua kun jäi kahvi juomatta.

Vierailija
6/7 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse join kahvia sen minkä pystyin, alkuvaiheessa ei voinut.

Vierailija
7/7 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join sitä ihan normaalisti myös silloin kuin yritimme raskautta = kävimme hoidoissa. Kahvi jäi pois siinä vaiheessa kun pahoinvoinnit alkoivat enkä juonut sitä loppuraskaudessakaan, ei vaan tehnyt mieli. Heti keitin kahvit kun pääsin synnäriltä kotiin ja sitten on pitänytkin juoda koko 9kk:n edestä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme