Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies flirttaa vaikka perhe mukana

Vierailija
26.04.2008 |

miten siihen reagoida? tehdä itse sama vai yrittää kuvitella ett´se on vanhin poika...Missä raja flirtillä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

miten siihen reagoida? tehdä itse sama vai yrittää kuvitella ett´se on vanhin poika...Missä raja flirtillä?

esim. kun mennään kauppaan niin kyllä etsii katsekohteen...vaikka neljä tenavaa pyörii mukana. Kaikkeen tottuu vai tottuuko ? Itse en ala flirttiin koska tunnen olevani äiti isolla ÄÄLLÄ! Onhan se kyllä iskettänytkin minun läsnä ollessa muitakin mutta lasten eteenhän tekee mitä vain että olisi kokonainen perhe, koska ei väkivallasta ole kuitenkaan kyse..illan viestejä lukiessa tämä tuntuu taas pieneltä rasitteelta...

Vierailija
2/15 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohteeksi vaikka vaimo on mukana ja voin sanoa että se on nolo ja hankala tilanne kohteellekkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen miehen mallin luulet miehesi lapsillesi välittävan? Eipä vaikuta mitenkään lapsistaan kiinnostuneelta, jos kerran on aikaa vilkuilla vastakkaista sukupuolta?

Sinun itsevarmuutesi on aika nollassa, kun tuollaista siedät. Muista, että se on miehesi, joka tekee itsensa naurunalaiseksi. Ilmeisesti miehellasikin on epätoivoinen tarve päteä ja todistella (puuttuvaa) miehisyyttään.

Vierailija
4/15 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jää katsomiseen.

Vierailija
5/15 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne hyvät perseet ja tissit tulee rekistereröityä, oli sitten vaimo ja lapset mukana tai ei.

Vierailija
6/15 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja katsella vain.

Vierailija
7/15 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ap moiselle paskalle kenkää tai vähintään samalla mitalla takaisin, jos hyvällä et saa muutosta aikaan. Ei tuota ole pakko kestää, ei miehellä ole mikään oikeus käyttäytyä sinua loukkaavasti jos flirtin muiden naisten kanssa koet loukkaavana. Ja sitähän se on!!

Kuulostaa ihan mun exälle, joka unohti että perhe on mukana ja esiintyi ihan kuin olisi ollut liikkeellä yksin. Veti kamalaa showta varsinkin jos läsnä oli sieviä naikkosia. Kyllä hävetti miehen puolesta. Ja v*tutti itsen puolesta.

Vierailija
8/15 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät lapsillesi, että sua voi kohdella miten vain, eikä tarvi kunnioittaa? Ja itse siedät vain kaiken. Tossu olet, ja lapset kärsii.

Vierailija:

Vierailija:

esim. kun mennään kauppaan niin kyllä etsii katsekohteen...vaikka neljä tenavaa pyörii mukana. Kaikkeen tottuu vai tottuuko ? Itse en ala flirttiin koska tunnen olevani äiti isolla ÄÄLLÄ! Onhan se kyllä iskettänytkin minun läsnä ollessa muitakin mutta lasten eteenhän tekee mitä vain että olisi kokonainen perhe, koska ei väkivallasta ole kuitenkaan kyse..illan viestejä lukiessa tämä tuntuu taas pieneltä rasitteelta...

Vierailija
9/15 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on oma nainen mukana. se on loukkaavaa. opettele jätkä käyttäytymään.

vaikka mun exässä oli paljon huonojakin puolia, niin se tosiaan ei ikinä katellut muita kun mä olin mukana. ja aivan varmasti silti huoma s kauniit naiset kun en ollut mukana.

hävettääkin oikeen jos joku äijä kyttää mua ja sillä oma nainen mukana. siis hävettää ja säälittää se äijä.

Vierailija
10/15 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/15 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsellista ja epärehellistä väittää, ettei noteeraa viehättäviä ihmisiä, kun puoliso ja lapset ovat paikalla. Siis en nyt tarkoita, että kävelen joku lihas/peppu -antenni pystyssä. Mutta jos näen komean miehen, jonka kanssa joudun esim. kaupassa asioimaan niin kyllä minä hänet rekisteröin, mutten ala flirttaamaan ainakaan tökerösti. Kaikilla on oikeus viehättyä ihmisistä, ilman, että se on pettämistä tai halpaa kyttäämistä. Lyön vetoa, että jos Brad Pitt tai Olivier Martinezin kaltainen mies tulee perhettäsi vastaan vaikka lentokentällä ja hymyilee vaikka check in jonossa ja sanoo vaikka jonkun pienen arkisen kommentin, niin kyllä täällä joka mamma hymyilee takaisin. Ne jotka muutaa väittää, ovat tekopyhiä valehtelijoita.

Vierailija
12/15 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun työni teki oikeasti hankalaksi flirttailevat, varatut miehet. Seurustelin itsekin tuolloin, joten pystyin asettumaan hyvin niiden naisten/tyttöjen asemaan. Monesti menin aivan hämilleni miesten avoimesta flirtistä ja naisten/tyttöjen murhaavista katseista. Itse kun en päässyt pakoon siitä kassan takaa.

Ajan kanssa opin taktiikan, jossa tällaisten tapausten kanssa osoitin puheeni vain ja ainoastaan niille tytöille/naisille. Miehille sanoi vain kylmän viileästi " päivää" , " hei" tms. Välttelin myös katsekontaktia noihin miehiin. Saatoin vaikuttaa koppavalta kassalta. Mutta mielummin niin kuin flirttailevalta.

Silti huomasin usein, että paiskunta saattoi naisen " toimesta" hakeutua muille kassoille, vaikka omallani olisi ollut lyhyempi jono. Kyllä minäkin jonottaisin mielummin hieman pidempään, kun hankkisin itselleni taas pahan olon mieheni törkeän flirtin takia.

Vierailija
13/15 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mies on kävellyt pari kertaa lyhtypylvästä päin kun on juuttunut tuijottamaan. Omapa on mokansa. Meillä nyt on muutenkin aika ronskia huumoria keskenämme, ja saatan heittää piruillessani miehelle kommenttia toisten miesten pepuista tms. Tai saatan alkaa flirtata jonkin kaupassa olevan esittelijämiehen kanssa vastavuoroisesti.

Vierailija
14/15 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse olet vielä suurempi idilootti, kun siedät sitä.

Vierailija
15/15 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim, autolla ajaessa jos joku kävelee kadulla? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme