Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiesit, että olit tavannut "Sen Oikean"?

Vierailija
05.12.2008 |

.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä osaa selittää. Se on sellainen kokonaisvaltainen tunne; on vaan käsittämättömän hyvä olo sen toisen kanssa. Jasitä tuntee, että olisi ollut jo ikuisuuden yhdessä - ja näkee, että yhdessä ollaan vielä 50 vuoden päästäkin. <3

Vierailija
2/13 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(mies)ystävääni kohtaan, mutta en ole koskaan tuntenut aviomiestäni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan oltu yhdessä 21 vuotta ja kyllä mulla on aikoja kun mä oikeasti mietin että mitä mä tuon ukon kanssa teen?! Ei meillä ainakaan ole aina niin auvoista että mä voisin sanoa "että se on se oikea". Mä en edes usko yhteen oikeaaan vaan moneen oikeaan!!

Kyllä mulla on hyvä olla mieheni kanssa ja me sovitaan yhteen. Yhteiset intressit, emme riitele turhan usein, rakkauttakin löytyy vielä. Silti uskallan sanoa, että olisin ehkä voinut toisenkin löytää?

Vierailija
4/13 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt olen tavannut uskomattoman ihanan miehen...

(mies)ystävääni kohtaan, mutta en ole koskaan tuntenut aviomiestäni...

Vierailija
5/13 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että ensimmäistä kertaa tunsin, että tämän kanssa haluan lapsia, ja niitä olisi saanut tulla vaikka heti. Alle vuosi oltiin oltu sitten yhdessä, kun tulin raskaaksi. Edelleen yhdessä onnellisesti, lapsi 2 v.

Vierailija
6/13 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin juteltu netissä (joo, ollaan JUST niin noloja) ja päätettiin nähdä. En lähtenyt millään suurilla odotuksilla, ennemminkin kuluttamaan aikaa. Mutta hän olikin ihana. Komea ja kiltti ja huomaavainen ja tunteellinen. Ja hän piti minusta yhtä paljon. Seuraavana päivänä hän käveli yöllä kilometrikaupalla ystävänsä keikalta luokseni, kun mitään busseja ei enää kulkenut, itse oli pikkujouluissa jännittämässä tuleeko hän. Voi, se oli romanttista. Ja ollaan siitä asti oltu tiiviisti.

Vierailija
7/13 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sitä, että rakastaa toista ja haluaa olla hänen kanssaan vielä siinäkin vaiheessa kun huomaa, että ihan yhtä paska ihminen se on kuin kaikki muutkin ;)

Eli rakastuminen on helppoa, tuollaisia "katseesta sen näin" rakastumisia/ihastumisiahan on vaikka kuinka. Mutta se todellinen rakkaus on vasta siinä kun molemmat jaksavat ne toisen "virheet" ja tahtovat silti olla yhdessä. Ja rakastaa.

Vai kuinka?

Vierailija
8/13 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoita, että aina olisi auvoista ja ruusuilla tanssimista, mutta perusyhteys ja perusymmärrys aina löytyy. Tiedämme, että toiseen voi oikeasti luottaa joka asiassa vaikka ei oltaisi yhdessä koko aikaa tai jaettaisi samoja ystäviä, elokuvamakua tms.

Romantiikka näkyy arjessa. Kun nähdään toisemme työpäivän jälkeen molemmista ihana tunne, toisen läheisyys tuo lämpöä ja turvaa.

Yhdessä 8 vuotta ja tunne vaan voimistuu.

Vierailija
9/13 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sanoi kaverilleen, että haluaa minut itselleen. Sitten istuin hänen vieressään hetken ja tuntui kihelmöivän ihanalta. Menimme tanssimaan hitaita ja tuntui kuin olisin sulanut kiinni häneen. Rakastelimme heti samana yönä, emmekä arastelleet yhtään ja tuntui ihan taivaalliselta. Sen jälkeen en halunnut olla hänestä hetkeäkään erossa, eikä hän minusta ja menimme parin päivän päästä kihloihin. Menimme naimisiin parin kuukauden päästä ja ensimmäinen lapsi sai hyvin pian alkunsa.

Nyt on jo kolme lasta, avioliittovuosia 8 ja rakastamme toisiamme eniten maailmassa. Uskon silti, että olisimme voineet löytää jotkut toisetkin meille sopivat ihmiset. "Sen oikean" löytäminen tarkoittaa sitä, että kumpikin sitoutuu täysin suhteeseen, arvostaa toista sellaisena kuin tämä on, ei loukkaa toista puhein tai ajatuksin, haluaa toiselle hyvää ja toimii aina yhteiseksi parhaaksi.

Silloin kun kohtasimme, olin vapaa ja minulla olisi ollut monta ottajaa. Menin yhteen sen miehen kanssa joka halusi minua eniten, eikä ole tarvinnut katua päätöstä. Olisin saanut komeamman ja rikkaamman miehenkin silloin, mutta otin sen, jonka kanssa kaikki oli helppoa alusta lähtien. Edelleenkin tuntuu yhtä mutkattomalta ja hyvältä mieheni lähellä.

Vierailija
10/13 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On "se oikea" just siihen tilanteeseen, mutta mieli voi muuttua moneen kertaan. En mitenkään kehota vauhtamaan kumppania, mutta olemaan realisti. Ei pitkässä juoksussa kukaan ole 100% onnellinen toisen kanssa koko ajan.

Vierailija
11/13 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpasin juuri tällaisena. Miehen katse oli myös sellainen, että näin hänen sieluunsa.

Vierailija
12/13 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näimme sattumalta naapurini luona ja nykyinen mieheni oli hati minut nähdessään sanonut kaverilleen, että "Jos en tuota saa omakseni, niin en kyllä huoli ketään muutakaan. Sitten olen vaikka lopun elämääni yksin".

Kiinnitin huomioni ensi silmäyksellä miehen tuikkiviin silmiin.

Vierailija
13/13 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa varmaan rakastuin, sittemmin olen myös tahtonut rakastaa. Maailmassa on varmasti monta minulle sopivaa miestä, mutta nykyinenkin ihan ok. Vaihtamalla ei parane. Olen saanut hänen kanssaan kaksi maailman ihaninta lasta - hänen täytyy siten olla se oikea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän