Inhoan tuota ilmausta " lapsiluku täynnä" !!!
Kommentit (32)
Vierailija:
Lapsiluku ei ole täynnä jos TOISTAISEKSI ei lasta hankita.. Lapsiluku on täynnä kun lapsia ei todellakaan haluta enempää.
Ristus mitä saivartelua..
Vierailija:
Samaten ärsyttää ilmoitukset " syntyi terve/kymmenen pisteen poika" ikään kuin se olisi kaikkein oleellisinta lapsen syntymässä.
Entä jos ei olekaan terve? Entä jos kymmenen pisteen poika osoittautuukin myöhemmällä iällä jollakin tapaa vammaiseksi?
Totta kai jokainen toivoo tervettä lasta! Jos käy toisin, niin kuin elämässä on välillä tapana, sitten siihen mukaudutaan ja elämä jatkuu. Kummaa että ei tervettä lasta saa toivoa...
Lapsilukumme on täynnä toistaiseksi, voi olla, että tilanne muuttuu jos käy vahinko tai mieli muuttuu vaikka 10 vuoden päästä.
Näinkö?
Kyllä menee sairaaksi tämä lapsettomien imartelu...
Tulee vain mieleen, että entäs sitten jos ei olekaan...
Vierailija:
Lapsilukumme on täynnä toistaiseksi, voi olla, että tilanne muuttuu jos käy vahinko tai mieli muuttuu vaikka 10 vuoden päästä.
Näinkö?Kyllä menee sairaaksi tämä lapsettomien imartelu...
Ainakin omassa ystäväpiirissäni olemme yhdessä jakaneet mielipiteitä ja mietteitä siitä, mikä on kenellekin sopiva lapsimäärä ja milloin olisi hyvä aika seuraavalle lapselle.
Itse voin aivan hyvin sanoa, että lapsilukumme on nyt täynnä.
Olen siitä 99,99% varma. Vahinko voi tietysti käydä ja silloin tilanne on punnittava uudelleen, tuskin alkaisin aborttia kuitenkaan tekemään.
Vierailija:
Näinkö?Kyllä menee sairaaksi tämä lapsettomien imartelu...
Mä en ole todellakaan kärsinyt lapsettomuudesta, kaikki lapseni ovat saaneet alkunsa varsin helposti, mutta silti mua ärsyttää sekä " lapsuiluku täynnä" että " tehdä lapsi" -ilmaukset.
terveiden lasten tekemisen luvun täyttymisestä :)
ei väliä onko tyttö vai poika kunhan on terve. Eli siinä m,uistutetaan että sillä sukupuolella ei loppujenlopuksi ole merkitystä kun on paljon isompiakin asioita jota toivoa.
Vierailija:
Tulee vain mieleen, että entäs sitten jos ei olekaan...
" Lapsiluku" ??? Se on jo erillisenä sananakin typerä! Miksi ei voi vaan sanoa, että ei halua enempää lapsia. Kuulostaa aivan joltain lomakekieleltä: " Merkitse tähän lapsilukusi" .
Samaten ärsyttää ilmoitukset " syntyi terve/kymmenen pisteen poika" ikään kuin se olisi kaikkein oleellisinta lapsen syntymässä.
Entä jos ei olekaan terve? Entä jos kymmenen pisteen poika osoittautuukin myöhemmällä iällä jollakin tapaa vammaiseksi?