Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan tuota ilmausta " lapsiluku täynnä" !!!

Vierailija
05.05.2008 |

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän sitä, lähinnä anopille joka kokoajan toivoo että TEKISIMME kolmannen. Mä inhoan ilmausta " tehdä lapsia" .

Vierailija
2/32 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin lapset olisivat jotain esineitä joiden lukumäärää pitää rajoittaa! Lapset ovat LAHJA, joita tulee se lukumäärä joka on tullakseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihan kuin lapset olisivat jotain esineitä joiden lukumäärää pitää rajoittaa! Lapset ovat LAHJA, joita tulee se lukumäärä joka on tullakseen!

Vierailija
4/32 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietystä lapsimäärästä, minkä on saanut? Meillä on näin käynyt, ja helposti, enkä minä siitä aio syyllisyyttä ottaa. Rakastan varmasti lapsiani yhtä paljon kuin lapsettomuudesta kärsineet.

Jos lisää tulee vahingossa niin sitten tulee, aborttia en tee, mutta jos 90% pareista ei kärsi lapsettomuudesta, en ymmärrä miksi meidän pitäisi teeskennellä, että on täysin mahdotonta itse vaikuttaa lasten määrään. (vaikka lopputulos ei tietenkään ole meidän omissa käsissämme)

Vierailija
5/32 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on yksi lapsi (puoltoista vuotias) ja olemme _päättäneet_, että ainakaan tarkoituksellisesti emme aio lisääntyä (toistaiseksi). Näin on hyvä. Eli kyllä meillä on lapsiluku täynnä. End of story.

Vierailija
6/32 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ja nainen hikipäässä jyystää toisiaan, ilman että niiillä on pätkän vertaa kivaa tai että ne nauttisi siitä tekemisestä.

Vierailija
7/32 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mies ja nainen hikipäässä jyystää toisiaan, ilman että niiillä on pätkän vertaa kivaa tai että ne nauttisi siitä tekemisestä.

Vierailija
8/32 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee sellainen olo, että jos tuo lukumäärä ylittyy niin se on sitten katastrofi ja lapsi ei-toivottu... jotenkin julman kuuloinen sanonta.

Vierailija
9/32 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt on LAPSILUKU täynnä.

Toki lapset ovat lahja, mutta harva kai antaa näitä lahjoja tulla ihan vapaasti? Suurimmalla osalla on etukäteen joku sopimus/ päätös siitä, kuinka monta lasta perheeseen halutaan ja kun siihen päästään, on lapsiluku tosiaan täynnä.

Ärsyttää tämä saivartelu jostain sanamuodoista.

Onko tässä taas takana jotain lapsettomien katkeruutta?

Vierailija
10/32 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käyttää normaalisti ehkäisyä (minkä lähipiirikin voinee todeta), tuntuu tekopyhältä puhua jotenkin näin, että ' iih ihanaa, että olemme saaneet kaksi lasta, ja jos jumala suo, lapsia voi tulla vielä lisääkin' . Tilanne on oikeasti se, että meillä on kaksi lasta, lisää ei ole suunnitteilla, mutta enpä tosin tekisi aborttiakaan, jos sattuisi vanhinko.

Vierailija
11/32 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain ne, jotka eivät käytä ehkäisyä ollenkaan, koskaan missään elämän vaiheessa.

Me kaikki muut kuitenkin pyrimme lapsimääräämme vaikuttamaan.

Vierailija
12/32 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö meidän köyhähköjen ihmisten antaa vaan kaikkien lasten tulla jotka ovat tullakseen??

Nyt odotamme kolmatta ja kyllä se meidän LAPSLUKU on sen jälkeen TÄYNNÄ! Me aiomme pistää molemmat miehen kanssa piuhat solmuun ja se on sitten siinä meidän osaltamme.

Lapset ovat todellakin lahja joista saamme olla ikuisesti kiitollisia. Mutta vanhempina meillä on myös vastuu aiempien lastemme huolehtimisesta ja jokainen varmasti tietää mihin omat resurssit pystyvät ja näin ollen ihmisillä tulee jossakin vaiheessa raja jolloin lapsiluku on täysi.

Oli se sitten terveydellisistä syistä, taloudellisista tai mukavuus syistä.

Vierailija
13/32 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä todellakin RAJOITAMME lasten lukumäärää, vaikka lapset lahjoja ovatkin! Sitä varten ehkäisy on keksitty, että voi itse päättää lapsiluvustaan tai ainakin vaikuttaa siihen. Niin, ja lapsilukumme on myös täynnä (3 lasta)

Vierailija
14/32 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä enää tule mistään lahjoiksikaan.

Vierailija
15/32 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen ja kolmannen samana päivänä 19 vuotiaana. Minä saisin varmasti yhden tai kaksi lasta vuodessa jos antaisin tulla vain! ei kiitos! Meillä ON lapsiluku täynnä.

Vierailija
16/32 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monien hormonipiikitysten ym jälkeen olen erittäin onnellinen siitä että olen nyt kahden lapsen äiti ja koska luonnonsuomaa lahjaa on meidän turha odottaa, niin lapsilukumme on TOSIAANKIN TÄYNNÄ. Eli ei ole ainakaan lapsettomat (tai meidän tapauksessa ex-lapsettomat) pahastu tätä sanontaa.

Vierailija
17/32 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiluku ei ole täynnä jos TOISTAISEKSI ei lasta hankita.. Lapsiluku on täynnä kun lapsia ei todellakaan haluta enempää.

Itse olen käyttäny ehkäsyä kun olen seksiä harrastanut. Kun haluttiin lapsi, ei enää ehkästy. Lapsi ei tullut " lahjana" vaan tultiin raskaaksi. Olisi voinut olla ettei oltais tultu raskaaksi, mutta eihän sekään ole mikään " lahjattomuus" !

Lähinnä ärsyttää väite: lapsia ei hankita, ne saadaan. Me ollaan harrastettu seksiä ilman ehkäsyä: siis hankittu lapsi. Ei sitä kukaan meille antanut. Itsestään homma toimi.

Vierailija
18/32 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, odotin että joku vastaa tollasta! Ei ollu meilläkään esikoisen alkuun laittaminen helppoa, mutta SILTI lapsi me tehtiin, ei saatu.

Kaikki ei saa lapsia vaikka kaikkensa tekee. Tekeminen tai saaminen, tulos on lapsi ja muu saivartelua!

Itse teen lapsia. Otti ne aikansa tai tulee laakista.

22

Vierailija
19/32 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei perheemme tästä enää kasva (syön sanani jos tulee lottovoitto ja enemmän neliöitä huusholliin ;D )

etukäteen emme päättäneet mistään tietystä määrästä, haaveilimme vain aina yhdestä uudesta vauvasta.

Vierailija
20/32 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tuntuu väärältä sitä iltatähteä kohtaan, että on kamalasti aikaisemmin hehkuttanut lapsiluvun täyttymisestä. Minkä takia yleensä pitää kertoa ihmisille, että lapsiluku on täynnä? Eihän se muille kuulu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi