Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hukkunut 4-vuotias tyttö oli veden alla useita minuutteja.

Vierailija
05.05.2008 |


Eilen sai sen käsityksen että heti olisi nostettu vedestä.

Ranta oli mummolan mökkiranta ja laiturilla oli muitakin lapsia.



Vesi oli niin sameaa ettei isä löytänyt lasta heti, veden syvyys 1,6 metriä.



Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukana hyvin nopesti (vedestä nostamisen jälkeen). Ja suurin osa valuu ekan yskän/ oksennuksen mukana. Eli jos saat lapsen heti ylös vedestä, niin riskiä ei ole.

Vierailija
22/23 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sitten kai ylihysteerinen, kun en todellakaan päästäisi lastani yksin laiturille. Kuinka monta hukkunutta lasta tarvitaan ennenkuin vanhemmat tajuavat asian vakavuuden?



..Mutta toisaalta täällähän saa aina ylihysteerisen äidin leiman otsaansa, kun ei jätä lastansa yksin kotiin hetkeksikään eikä edes autoon eikä anna 5-vuotiaan leikkiä yksin pihalla. Vahinkoja toki voi sattua kaikille, minullekin, mutta teen kyllä kaikkeni, että saan pitää rakkaimpani itselläni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelastusliivejä päällä? Muistan itse elävästi 70-luvulta kun vanhemmat pakottivat laittamaan pelastusliivit päälle kun oltiin lapsia ja uimataidottomia. Jos ei ollut liivejä niin ei ollut rannan lähelle mitään asiaa.

Ja sen aikaset liivit olit kauheita styrox-koppuroita...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi