Lue keskustelun säännöt.
2v hoitoon?
05.05.2008 |
Tekee niin pahaa ajatella, että jos laittaisi hoitoon, mutta toisaaltaan häntä kotona hoitava isä alkaa turhautua. Ei jaksa syöttää lapselle muuta kuin velliä ja nakkeja kaikki päivät. Marisee ja kiukutteleee, että ei saa olla koskaan rauhassa, kun lapsi roikkuu kaiken aikaa hänessä. Lapsen hoito kotona on miehelle oikeasti keino välttää töihin menoa, mutta joko olisi aika potkaista mies maailmalle ja hankkimaan itselleen työpaikka? Harmittaa jos 3v kotonahoitamista ei toteudu, mutta onko tämäkään hyväksi lapselle?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei ole kuule iso homma.