Mikä voi olla syynä kun puistotuttu haluaa väkisin tulla kylään? Ov
joka päivä kysyy että mitä meillä on illemmalla jos tulisi kylään (yksin) monta kertaa päivässä voi vihjaista. Kuitenkaan itse ei ole pyytänyt kahville hänen kotiinsa tms. Jos olen kerran sanonut ettei sovi niin silti voi kysyä samana päivänä uudestaan. Jos parempaa kaveria haluaisi niin miksei kysy heille kylään?
Kommentit (5)
Jos siellä on vaikka juoppo mies odottamassa tms. ja haluaisi vähän hengähtämistaukoa siitä...
No, tuo siis ihan heittona. Kuka tietää miksi se haluaisi mieluummin mennä teille, mutta varmaankin on tosiaan ihan vain yksinäinen ja toivoisi seuraa.
jos haluan tutustua. Mutta voi tosiaan olla että sen kotiin ei voi pyytää syystä tai toisesta eikä kehtaa sanoa sitä.
enkä yritä änkeytyä ensin toisen luokse. Jostain syystä tuttavasi halunnee katsastaa sinun nurkkasi ensin - miksi, en tiedä.
Mää olen niin hirveästi näiden seinien sisällä koirien ja lapsen kanssa, kun mies on paljon reissussa. Ihanaa päästä täältä jonnekin kahvittelemaan.
Ja sit, jos tänne tulee joku lasten kanssa, niin kauhea vahtiminen on noissa koirissa ja vieraissa lapsissa.
Mutta onneksi yksi puistotuttu äiti viimein pyysikin mut kyläilemään ja kävinkin ja kivaa oli=)
Viikko sitten tuli meille sitten kylään ja heti kun astui olohuoneeseen sanoi että voit sinäkin meille tulla kylään joskus. Aivan kuin olisi tullut katsastamaan että miten siistiä meillä on että haluaako pyytää heille. Onhan se tietysti kiva käydä ensin toisen luona että tietää kuinka siisti ihminen toinen on, että missä valossa näkee sen toisen kodin sitten. Tuntuu vain hassulta.