Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosikkinne ja inhokkinne Suomen huippumalli haussa? Ev

Vierailija
04.05.2008 |

Mulla suosikki Maria,inhokki Ani

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ani ainoa, joka voi pärjätä muuallakin, kuin mainoskuvissa

Vierailija
22/33 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pääseekö kansalaiset äänestään. Pienkodinkoneiden sarjassa jos voi äänestää, menee ääneni mocca masterille. Vai onko vain jotkut tietyt artikkelit joista huippumalli haetaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa jolla mahdollisuus pärjätä maailmalla taitaa olla Ani, siis se pitkä blondi, kunhan saa luonnekoulutusta. Se Lara Flynn Boylen kaksoisolento on kaunis aina kun on hiljaa.

Vierailija
24/33 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään pidä häntä mitenkään hirveän ihastuttavana persoonana, mutta ei kai tuossa kilpailussa siitä olekaan kyse.

Vierailija
25/33 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marje ehdoton inhokki, yhden ilmeen ja tunteen tapaus, ei pysty myöntämään että itsessään jotain vikaa..

Vierailija
26/33 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä saa tapella ja malleja arvistellaan kovin sanoin. Joutuu asumaan monen tytön kanssa samassa asunnossa&huoneessa, hyväksikäyttäjiä löytyy ja huumeita kaupataan.

Jos ihminen on hiukankaan epävarma itsestään ei hän pärjää. Jos on liian herkkä, ei pärjää. Jos ei osaa käyttää kyynerpäitään, ei pärjää.

Vasta kun on tietyllä tasolla (jolle todella HARVA edes pääsee!) elämästä tulee luksusta. Ensin pitää juosta huonosti palkattujen töiden perässä jne. jne.

Vierailija
27/33 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tosiaan oppiiko käyttämään naisellisuuttaan paremmin? Mari yllätti, on kuvissa upea, mutta livenä pliisu. Ani on upea, mutta luonne niin järkyttävä, minusta siinä ei ole itsevarmuudesta tietoakaan. Marje on kaunis, mutta jotenkin yhden ilmeen nainen. Anasta en tykkää lainkaan enkä Mariasta.

Vierailija
28/33 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän jaksoa en vielä ole nähnyt, on kyllä tallennettuna;) Aiemmissa jaksoissa on minusta ihan normaali...

Vierailija
29/33 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin nähny vaan kuvan niin aattelin että jee, toi on mun lemppari, mut sit se meni ja avas suunsa. Nykyän meinaan heittää telkan seinään aina kun se puhuu, menee niin hermot siihen. " Mä oon niin pitkä ja laiha, niin saan kaiken anteeks,ku oon niin pitkä ja laiha, ja pitkä ja laiha. Ei ne mua voi pudottaa ku oon niin pitkä ja laiha. Mä oon ainoo pitkä ja laiha." Ja se sen puhetyyli on niin ärsyttävä, että sanoo se mitä vaan niin menee hermot. Lisks sillä on musta ihan hirveet jalat. Mutta pahaa pelkään että se voittaa. Marje taas pn tosi itserakas. Musta rupee tuntuun, että joka tuotantokauteen aina palkataan joku ärsyttävä. Amerikka versiossakin on joka ikisessä tuotantokaudessa ollu se yks ärsytävä, joka ei ikinä voita, mutta aina pääsee kärki nelikkoon/kolmikkoon. Ei voi olla vaan sattumaa Toisaalta ymmärtäähän sen, että oishan sitä tylsä kattoo jos kaikki ois kaikkien kaverieta ja mukavia. Lisäks Marje ei oo musta yhtään kaunis. Maria on musta jänn, se on toisaalta niin ruma, ja niin kaunis. Mari on ihan hirvee,näyttää ihan kärpäseltä, ja tosi mitään sanomaton. Anu on tosi kaunis ja sulonen. Ana kuulostaa aina siltä u se itkis, ruikuttavasti, ei yhtään mallinnäkönen, mutta uuten ihan jees. Darina on aika veikee, muuten ei oo oikeen mitään mielipidettä siitä.

Vierailija
30/33 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen Anin luonne on kyllä kammottava, mutta hyviä kuvia siitä kyllä saa. Marian eteerinen ulkonäkö on kyllä ihastuttava.

Vierailija
31/33 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ummikko, joka herättää myötähäpeää aina kun puhuu.

Vierailija
32/33 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnistuu kuvissa ihmeen hyvin, mutta kulkee ärsyttävän kyyryssä, polvet koukussa, asennot kummallisia. Naama on mitäänsanomaton ja ilmeet kuin umpimielisellä teinillä (tätä havaintoa myös ne kommentit tukee)... Taitaa silti voittaa kisan, mikäli noita tuomareiden kommentteja yhtään osaa lukea.

Vierailija
33/33 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nätti on myös se jolla on isot ruskeet silmät ja vinosilmä mikä meinas putoa niin onkohan vähän lesbo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä