Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4½v. poikani teki päiväkodissa äitienpäiväkortin ex mieheni vaimolle.

Vierailija
04.05.2008 |

Tämä nainen ei ole kovin läheinen lapsilleni vielä ja aika tuore tuttavuus(vuoden tunteneet). Toinen poikani teki minulle ja toinen näköjään tehnyt sitten exäni naiselle kortin. Miten päiväkodissa on edes tälläiseen " kannustettu" ? Eihän tämä nainen ole lapseni äiti, eikä edes äitipuoli vielä millään tavalla! Luulisi että olisivat ohjanneet lasta tekemään kortin minulle.

Olen loukkaantunut kyllä, en tiedä mitä ajatella asiasta.

Kommentit (142)

Vierailija
101/142 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se on että lapsilla on isän uuteenkin naiseen sellaiset välit että kokevat haluavansa hänelle kortin tehdä.

Vierailija
102/142 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitipuolta. Ne ilkeät noidat ovat vain saduissa. Mun isällä on " uusi" vaimo, olleet naimisissa 15 vuotta. Tämä henkilö on minulle äitipuoli. En ole polttanut siltoja siihen suuntaan, hänkin on mummo lapsilleni. Sain muuten työpaikankin kerran hänen kauttaan.

Onko niin vaikeaa olla ystävällinen toisia ihmisiä kohtaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/142 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korttejakin on tehty useampia.

Otaksuttavasti he näkevät sitä naista jotakuinkin yhtä usein kuin isäänsäkin. Saako isänpäiväkortteja tehdä isälle, vaikka näkee niin harvoin?

Vierailija
104/142 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muistin ajatella myös lasta: jos lapsi on halunnut tehdä " toiselle äidille" kortin, hänestä olisi tuntunut hirveän pahalta, jos se olisi kielletty. Ajattelepa nyt vähän muutakin kuin itseäsi.

3

Vierailija
105/142 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän hassu.

Vierailija
106/142 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei häiritse tämä nainen, ihmettelen vain miten päiväkoti on tälläiseen lähtenyt. Äitienpäiväkortit kuuluu minusta äidille. Tekeekö teidän lapset äitienpäiväkortteja sitten exännä tyttöystäville/vaimoille? Minusta tämä on omituista. Yhtä omituisena pitäisin jos lapset tekisivät minun miehelleni isänpäiväkortin. Ei mieheni ole lasteni isä.

Vierailija
107/142 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko niin epävarma, että tunnet joutuvasi kilpailemaan tämän " tuoreen" " vaimon" kanssa? Hieman itseluottamusta!

Vierailija
108/142 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua loukkaisi tuollainen toiminta ihan kauheasti, siis se, että tarhassa kannustettaisiin tekemään kortti äitipuolelle eikä äidille, ihan kuin he pitäisivät äitipuolta äitiä tärkeämpänä.

Vierailija
109/142 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen iloinen os lapset tekee kortin myös hänelle ja jos tämä nainen ymmärtää miten hienoa on saada ei-biologisilta-lapsilta kortti äitienpäivänä!

Mitä niitten siellä päiväkodissa ois pitäny tehdä? Sanoa että ei ei kultaseni, kortin saa tehdä VAIN BIOLOGISELLE ÄIDILLE. Se olis taas lisänny sitä oksettavaa äiti-myyttiä mistä pitäis pästä pois.

Vierailija
110/142 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnittelen tuttavapariskunnan miestä, vaimonsa lapsen isäpuolta, isänpäivänä. Ei isyys ja äitiys ole kiinni DNA:sta. Minun veljeni (puoliveljeni siis) tukeutui kovasti äitiini, äitipuoleensa, oman biologisen äitinsä tehtyä itsemurhan.

Kukas se olikaan joka sanoi, että pieni on sen äidin sydän, johon mahtuvat vain omat lapset tms.

Vierailija
111/142 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli millainen tahansa. Että kaikki äidit muka toivovat vain lastensa parasta. Jokainen aikuinen ihminen joka uskaltaa myöntää totuuden näkee itsekin joka päivä, ettei se ole totta.

Vierailija
112/142 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenomaan isäpuolelle, joka asuu heidän kanssaan.

Vierailija
113/142 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kukas se olikaan joka sanoi, että pieni on sen äidin sydän, johon mahtuvat vain omat lapset tms.

[/quote]

Vierailija
114/142 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos molemmat lapset olisivat tehneet minulle ja tälle uudelle äidille niinkun te haluatte asian ymmärtää kortin niin mikäs siinä. Mutta kun toinen lapsi tekee minulle ja toinen ei tee ollenkaan niin minusta tämä on jo erikoista.

En kilpaile tämän naisen kanssa, en ole mustasukkainen vaan oudoksun ajatusta että äitienpäiväkortti tehdään lähes vieraalle naiselle ja päiväkoti antaa lapsen ymmärtää että tämä on " äiti" .

Vierailija
115/142 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin lapset asian ymmärtävät ja me hyväksymme. Minusta mieheni uusi nainen ei ole lasteni äiti, ei mitenkään päin! Miksi hän olisi!!! Hän on ex mieheni vaimo lasteni isän vaimo, EI ÄITI!

Vierailija
116/142 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että oma äiti jätetään ilman korttia ja kortti tehdään vieraalle " äitipuolelle" ? Vaikka nyt toinen lapsista olisikin kortin äidilleen tehnyt, niin silti, päiväkoti toimi väärin.

Vierailija
117/142 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen mahdollisuuden kiintyä ko. henkilöön. Jotenkin kolkkoa, että asut miehen kanssa, joka on nimikkeeltäänkin vain sinun. Eivät varmaan ole kovin lämpöiset välit lastesi ja uuden rakkaasi välillä?

Jos jumankauta vaihtaa toisen vaippoja, pesee oksennuksia, laittaa silmätippoja, tekee aamupalaa, maksaa ratsastusleiristä osan, niin kyllä se minusta on lapsen vanhempi, oli ne geenit sitten mitä tahtoo!

Minun lapsellani on ihana äitipuoli. Ei ole valittamista, hyvin tullaan toimeen, pitää huolta lapsestani, vaikka ei olekaan hänen biologinen jälkeläisensä.

Vierailija
118/142 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkoti kannusti toista lasta jättämään oman äitinsä ilman äitienpäiväkorttia.

Vierailija
119/142 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... eikös niitä tehdä vasta tällä alkavalla viikolla.

Miten kortista ilmeni ettei se ole sinulle?

Vierailija
120/142 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitehan voi olla lapsenkin, on voinut vaikka ehdottomasti vaatia, että saa tehdä äitipuolelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan