Lue keskustelun säännöt.
Käyttääkö kukaan utorrentia?
04.05.2008 |
Onko hyvä ohjelma? Mies latas sen meille ja mä oon ihan torvi sen käytössä. Mihin ne ladatut biisit/levyt tulee?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
joku iso tekijänoikeusjärjestö osti sen eli seurauksia tulee varmaan ainakin kovimmille lataajille.