Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pitäisikö mielestäsi jotenkin huolestua, jos 3kk ikäinen vauva on jo viidettä kertaa hoidossa
05.12.2008 |
mummolassa ja isä & äiti sillä välin bilettämässä?
Itse kysyvät, voisko mummi hoitaa ja kun mummi suostuu, niin vauva sinne pe tai la klo 16 aikoihin ja hakevat n. 24t kuluttua krapulaisina.
Kommentit (42)
mutta oli minunkin tyttöni hoidossa 2 viikkosesta lähtien vanhempieni luona useimmat viikonloput. (lypsin maidon muutenkin, imetys ei onnistunut) olin 17v, vanhempani 36 ja 38. Muualla tyttö ei ollut hoidossa koskaan. Olin lapsen kanssa yksin. Minä luulen että se oli kyllä meille parempi vaihtoehto, enkä usko että on lastani vaurioittanut. Nyt tyttö 17, minä 34.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Itse en pystynyt edes harkitsemaan tuulettumista ennen kuin vauva oli sen 3kk. Ensimmäisen kerran kävin viihteellä kun vauva oli 4kk. Silloin oli siskon polttarit. Nyt lähden toista kertaa ulos kun vauva on 6,5kk. Ekalla kerralla vauva + esikoinen oli isän kanssa, nyt molemmat lapset menee mummon luokse yöksi. Päästään miehen kanssa yhdessä viettämään mukavaa iltaa.
Kuten joku vastaaja sanoi, sitä oli niin väsynyt ekat kuukaudet ettei olisi tullut mieleenkään tuhlata "vapaa-aikoja" bilettämiseen. Kaikki hetket mitä vaan sai, käytin lepäämiseen.