Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei te, ketkä tunnette millon ovuloitte!

Vierailija
17.12.2008 |

Mulla on ollut oikealla puolella alavatsassa pientä jomotusta nyt toista päivää. Kun vielä lisäksi on ollut vähän hutera olo, pelkäsin että umpilisäke oireilee. Mittasin kuumeen, mutta olikin vain 35,8! Eikö umpilisäkkeen tulehduksesta lämpö nouse ja ovulaation aikaan laske? Voisiko siis kyse olla siitä että munasolu olis lähtenyt liikkeelle?

Mulla on diagnosoitu PCO (polykystiset munasarjat), eli periaatteessa munasolu ei irtoa itsestään, mutta voikohan raskaus muuttaa sitä? Mulla on 1 lapsi (1,5v), IVF-hoidoilla aikaansaatu aarre. Toinen lapsi olisi meille enemmän kuin tervetullut. Nyt sitten tän jomotuksen takia jo ihan höyrypäänä toivon että tää olis tosiaan ovulaatio, luomuraskauden toivosta kun ei kai osaa päästää ikinä irti vaikka lääkärit sen olis kuinka tyrmänneet.

Eli alkuperäiseen kysymykseen, voiko munasolun irtoaminen tuntua 2 päivää? Tuntuuko se pieneltä, jatkuvalta jomotukselta mikä pahenee kävellessä?

Ehkäpä täytyy tänä iltana houkutella mies lempimään, ihan vaan varmuuden vuoksi! ;=)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla